• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Jag har narkolepsi :/ fungerar väldigt bra med min medicin, fungerar jäkligt dåligt utan :/ jag kommer äta min medicin tills jag plussar, enl min neurolog går det bra, fostret får ändå sin näring av gulblåsan till v 6. Men vill ändå veta så fort som möljigt = en hel del test finns här hemma ;) ska testa varje dag till mensen kommer. Kommer göra så varje månad tills jag plussar.

Vilka skumma test du fått misskaos! Syns det inget inom tiden eller? Det jag tog va helblank inom tiden. Kollade nu oxå o är fortfarande helblankt.

Fick en bekant känsla förut, en jag känner igen. Får börja skriva dagbok tror jag om ens "symtom på mens".. Så tror jag får mens tisdag senast onsdag. Jag tror jag brukar känna såhär innan mens, en känsla som känns igen helt enkelt..

• görabebis

[quote=68934477][quote-nick]MissKaos skrev 2013-02-24 20:23:31 följande:[/quote-nick][/quote]

Det ser ju ut som nått där misskaos!

• MissKaos
    görabebis skrev 2013-02-24 20:29:54 följande:
    Jag har narkolepsi :/ fungerar väldigt bra med min medicin, fungerar jäkligt dåligt utan :/ jag kommer äta min medicin tills jag plussar, enl min neurolog går det bra, fostret får ändå sin näring av gulblåsan till v 6. Men vill ändå veta så fort som möljigt = en hel del test finns här hemma ;) ska testa varje dag till mensen kommer. Kommer göra så varje månad tills jag plussar.

Vilka skumma test du fått misskaos! Syns det inget inom tiden eller? Det jag tog va helblank inom tiden. Kollade nu oxå o är fortfarande helblankt.

Fick en bekant känsla förut, en jag känner igen. Får börja skriva dagbok tror jag om ens "symtom på mens".. Så tror jag får mens tisdag senast onsdag. Jag tror jag brukar känna såhär innan mens, en känsla som känns igen helt enkelt..
    Nej, jag vet ju inte det. Ni vet, busig unge tiden går vääldigt snabbt. Kollde ju när det var helt nytt då syntes integ.
    Gjorde ett till (2 i pktet) och det var blankt. Sen kom maken hem. La undan det och det blev som "luddigt" Svårt att se ngt..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tycker strecken är förnära varandra med.

• CA5

Misskaos: ja lite för nära tycker jag med. Tagit ett till test?

Tog ett nyss. Negativt var det :( är dock på bim-3 så det kan ju vända!

• görabebis
    CA5 skrev 2013-02-25 12:38:21 följande:

Nej, va tråkigt. Men jag tror ändå du är gravid, bara att du testat för tidigt. Var det ett känsligt test eller var det ett vanligt? Malta kanske inte har lika många o välja på som vi här i kalla sverige ;)

Mitt va negativt i morse oxå. Men testar tills mensen kommer iaf. Det e inget kul o se negativa dock, o tror mensen är på g.

Misskaos: det ser lite tätt ut ja.  
  • MissKaos
    CA5 skrev 2013-02-25 12:38:21 följande:

Ja, köpte ett RFSU testa tidigt på 7-11 imorse. Kunde inte vänta. Kan inte se ngt på det, neg. Så jag gissar att det var färg som gav sig iväg på det där röda RFSU testet.  Fast jag tycker det är lite dåligt! Så ska dom väl ändå inte göra?
    Åh, jag lääängtar, vill bara bli/vara gravid NU! 
    Ömma bröst, men det får jag av pergotimet. BIM -7 idag.

Vilket test använder du? JAg tror CB anger att 53% av dom gravida "plussar" på BIM-4 så det är ju inte säkert alls ännu.
    görabebis skrev 2013-02-24 20:29:54 följande:

Ja, dagbok är nog inte alls dumt!

• görabebis

Jag har testat med de jag köpte från tradera, det stod att de skulle va sånna testa-tidigt. 
    Jag har ett cb veckoindikator hemma som jag köpte förra månaden, men känns ingen ide att använda det faktiskt.. då jag inte tror att det tagit sig. jag har fått för mig att det borde synas något pytte liten skugga isf. Det är ju bim-3 idag..
    Jag har inga dirketa symtom heller. Läst att många har ont i svanken/ryggslutet och det har jag ifs idag, men tror det beror på att jag däckade i soffan igår. Ds på en bok. Va så trött så då kan jag somna lite hur som haha.  

Du är ju vääldigt tidigt än misskaos 

• CA5
    görabebis skrev 2013-02-25 13:00:16 följande:
    Nej, va tråkigt. Men jag tror ändå du är gravid, bara att du testat för tidigt. Var det ett känsligt test eller var det ett vanligt? Malta kanske inte har lika många o välja på som vi här i kalla sverige ;)

Mitt va negativt i morse oxå. Men testar tills mensen kommer iaf. Det e inget kul o se negativa dock, o tror mensen är på g.

Misskaos: det ser lite tätt ut ja.  

Hoppas att det är så! Det ju också tidigt för dig :) Vi får hålla tummarna!!
    MissKaos skrev 2013-02-25 13:07:10 följande:
    Ja, köpte ett RFSU testa tidigt på 7-11 imorse. Kunde inte vänta. Kan inte se ngt på det, neg. Så jag gissar att det var färg som gav sig iväg på det där röda RFSU testet.  Fast jag tycker det är lite dåligt! Så ska dom väl ändå inte göra?

Åh, jag lääängtar, vill bara bli/vara gravid NU! 

Ömma bröst, men det får jag av pergotimet. BIM -7 idag.

Vilket test använder du? JAg tror CB anger att 53% av dom gravida "plussar" på BIM-4 så det är ju inte säkert alls ännu.Ja, dagbok är nog inte alls dumt!

Nej absolut inte. Väldigt vilseledande ju! Hade hört av mig till dem.

Vet hur du känner! Längtar med!!!! Det är något okänt test jag använt men säkert pålitligt. Men ja, alla plussar inte så tidigt.. Är kanske inte en utav dem!
Svar på tråden Solstrålarna