• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    Soffan skrev 2013-03-01 06:25:39 följande:
    Hej! Det var ett tag sedan jag skrev här , men nu kan jag komma med nyheten att jag plussade i morse!
    Stort fint plus på CBs test! :D
    GravidStort grattis till morgon plusset
  • 3 barns mamma84
    Sanna890 skrev 2013-02-28 20:32:38 följande:
    Hej tjejer, hur går det för er alla? Fler som plussat? Min grav går bra hittills, blev tillbaka flyttad 2 dgr på vul, så är i 8+5 idag, fick se ett friskt foster med tickande hjärta i måndags :) dock haft en liten blödning som gjorde mig otroligt orolig, livrädd för mf igen! Håller tummarna och tänker på er!
    Bara 2 dagar hehe det var inte illa men det ser lovande ut ett tickande hjärta och allt såg bra ut lite blod KAN komma då kroppen inte hänger med och tror det är nu mensen ska komma.
  • 3 barns mamma84

Nu på morgonen åkte mamma och pappa som var här i 3 dagar helt plötsligen var dom utanför dörren på kvällen vid 21 tiden.
    Tråkigt nog så var dom tvungna att åka hem igen till sverige saknaden ÄR norm stor.

men en super trevliga dagar har jag mannen och barnen haft.   

• CA5
    Soffan skrev 2013-03-01 06:25:39 följande:
    Hej! Det var ett tag sedan jag skrev här , men nu kan jag komma med nyheten att jag plussade i morse!

Stort fint plus på CBs test! :D

Grattis till ditt plus<3 när har du bf?
  • CA5

Pommac: Tack så mycket :):) Så glad!

Misskaos: Vad tråkigt!! Hur tidigt kom tant röd? Några dagar va?

3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon

• CA5

3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon åker hem.. Kommer alltid vara mammas lilla flicka ;)

• MissKaos

Kan konstatera tidigt mf. Ca 4 dgr. Eller 3 eller 5, är inte helt regelbundet.

CA5 skrev 2013-03-01 11:37:35 följande:

3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

Soffan: allt kom inte med:) när har du bf?

Misskaos: Ja, då var det nog mf.. Suck :-/ beklagar!

Jag äter Nattljusolja sedan ett par månader tillbaka. Men slarvat den senaste tiden. Nu så var jag iaf mer noga och tog tablett nästan varje dag. Vet inte om hur mkt det hjälper men ett tips iaf :) bra till mkt annat också!

• Soffan
    CA5 skrev 2013-03-01 13:03:13 följande:
    Soffan: allt kom inte med:) när har du bf?

Misskaos: Ja, då var det nog mf.. Suck :-/ beklagar!

Jag äter Nattljusolja sedan ett par månader tillbaka. Men slarvat den senaste tiden. Nu så var jag iaf mer noga och tog tablett nästan varje dag. Vet inte om hur mkt det hjälper men ett tips iaf :) bra till mkt annat också!

I början på November :)
    Överlycklig!
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-01 10:29:39 följande:
    GravidStort grattis till morgon plusset
    TACK! Skrattande Kände hur magen växte flera cm i omkrets!! hihi..knas det där
  • babylängtan20

grattis till CA5 och soffans graviditeter :D!

tycker denna tråden är väldigt inaktiv tyvärr.. jag vet inte om jag haft Äl än haft mensvärk till o från men inga ömma bröst eller nåt :S skitskumt så vet inte hur man ska tolka min kropp :/ men vi sexar på nästintill varje dag puuh ! men vi gillar det , hellre mke sex än väldigt sällan :)

har allas BIM redan varit? vet inte när min kan vara men ''naturliga'' cykeln räknas 8-9 mars så vi får se hur det går :) skickat efter 10 st test så jag kan se så allt kommit ut och så att jag slipper betala dyra tester vid BIM testningen :)

Svar på tråden Solstrålarna