• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-02-27 16:51:09 följande:
    Jag försöker lära känna min kropp lite nu kring äl o mens, aldrig funderat eller känt efter innan. Har inte haft några besvär heller som gjort att jag tänkt eller hur jag ska säga.. Tror min äl är rut 14-16 varje månad.. Har en cykel på ca 30 dagar så den ändras ju ej så mycket. Ska testa med äl-test denna månaden oxå som kommer. O hoppas jag ej går på dygnspass när den är. Får byta pass isf haha!
    Fast det räcker ju m sex varannan dag. Eg är det nog mest effektivt att ligga dagen/dagarna INNAN. Dm ska ju hinna dit med.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Men det gäller o få ihop det när man jobbar dygn/nätter o ibland dagpass. O min man jobbar dag/kväll/natt han med. Vi har väldigt mycket tid ihop, men ibland har vi väääldigt lite tid ihop. Får kolla på hur det ser ut framöver! ;) äl i thailand hade annars vart perfekt men då är det bim ist o d e ju oxå kul!

• babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-02-27 16:42:54 följande:
    Eller, så blir du gravid EFTER (eller i) Thailand och får en vårbebis och en underbar resa..

SKönt det!

som fan de enda jag tänkt på är när jag ska göra ett test för o se så hcg:t försvunnit och när ÄL kan tänkas vara :p men jag känner mig inte lika desperat o känna o klämma osv riktigt skönt då jag bara tänkt på bebis innan ,visst tänker jag på det men har massa möbler att måla om städar och försöker umgås med mina vänner så har knappt haft tid till o tänka :P
  • görabebis

Låter bra babylängtan! Att du kan tänka på annat. Jag är 29 år nu o har innan aldrig längtat efter barn och vill inte tänka för mycket på d nu heller. Förhoppningsvis ska vi flytta i maj. Skickat in om byte och det är jag mer nervös för o tänker på mer nu än nått annat.. O svar kommer säkert inte förrän om 3-6 veckor.. Vi vet att vi blir godkända, men är ett triangelbyte så är orolig för de andra ej ska bli det. Det tar så mycket mer tankar än nått annat så blir väl galen av d snart ;) drömmer mig bort i möbleringsalternativ, tapeter, färg, möbler, dekoration m.m Älskar inredning!! Precis målat om ett gustavianskt runt köksbord från loppis som skulle/kommer passa perfekt i nya lgh... Vi flyttade ut mot havet i gbg för 2 1/2 år sen till 112 kvm och trädgård, men vi har båda saknat stan så vi vill tillbaka.

• MissKaos

Blod. Han ta ett nytt test på morgonen som inte blev pos eller extremt svagt,svagare än de sista två dgr. Sen, blod.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Aj som f-n!

• Sanna890

Hej tjejer, hur går det för er alla? Fler som plussat? Min grav går bra hittills, blev tillbaka flyttad 2 dgr på vul, så är i 8+5 idag, fick se ett friskt foster med tickande hjärta i måndags :) dock haft en liten blödning som gjorde mig otroligt orolig, livrädd för mf igen! Håller tummarna och tänker på er!

• MissKaos
    Sanna890 skrev 2013-02-28 20:32:38 följande:
    Hej tjejer, hur går det för er alla? Fler som plussat? Min grav går bra hittills, blev tillbaka flyttad 2 dgr på vul, så är i 8+5 idag, fick se ett friskt foster med tickande hjärta i måndags :) dock haft en liten blödning som gjorde mig otroligt orolig, livrädd för mf igen! Håller tummarna och tänker på er!
    Grattis! Häng gärna kvar, ni som är gravida!

Här går det inte så bra. Är nu ganska säker på ett supertidigt mf.

Ska strax lägga mig. Trött så det bara flimrar för ögonen.
  • Soffan

Hej! Det var ett tag sedan jag skrev här , men nu kan jag komma med nyheten att jag plussade i morse!

Stort fint plus på CBs test! :D

Svar på tråden Solstrålarna