• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-14 22:35:13 följande:
    Har har det legats för fullt i 1 vecka nu.. Tror äl varit, men kommer fortsätta i denna takt tror jag hihi. Det känns bra. Nu känns det som vi försökt, förra gången hade jag inte "lärt" känna min kropp, men denna gång känns det som jag har lite bättre koll :) nu börjar den långa väntan. Tur vi åker utomlands på lördag så tänker man på annat.
    Hur tidigt brukar ni testa? Och ni som plussat med era andra graviditeter när gjorde ni det? Jag kommer testa innan bim men funderar på hur tidigt det är nån ide.. Vill veta tidigt så jag slutat med min medicin (o för att jag är nyfiken såklart)
    skönt hoppas de blir ngt :)  vi hade sex nästan varje dag från mensens slut till ca 2 dgr efter äl :p då tog de sig sist :)  testade redan svagt plus på bim -4 i dec :)  

snart kan vi sexa har endast ljusbruna/beiga flytningar nu :)) 
  • MissKaos

NÅGOT frustrerande! JAg inbillar mig att det översta testet ser pos ut (ÄL) med CB digitalt, ja ni ser ju.. När jag matade ut stickan var strecket nästan nästan lika starkt som kontroll.  Köpte CB för att kunna "kontrollera" med det sas. Känns lite säkrare.
    Hur ser översta testet ut i era ögon?
    Taxam för lite hjälp...
    (blir såklart sex i kväll om maken är med på noterna, lika bra att vara säker på att inte ha missat)
    Eller tror ni det blir gladgubbe imorgon?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    CA5 skrev 2013-02-15 10:48:56 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Någon mer som blir bebis sugen efter att ha kollat på den här videon?? Mer än vanligt då alltså :)
    Vågar inte titta.
    3 barns mamma84 skrev 2013-02-16 01:01:15 följande:
    vi e kaniner hahaha

Lär ju vara bra motion med, inga nackdelar bara fördelar. MAn sover ju gott av det med Kör hårt!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-02-16 14:03:23 följande:

NÅGOT frustrerande! JAg inbillar mig att det översta testet ser pos ut (ÄL) med CB digitalt, ja ni ser ju.. När jag matade ut stickan var strecket nästan nästan lika starkt som kontroll.  Köpte CB för att kunna "kontrollera" med det sas. Känns lite säkrare.
    Taxam för lite hjälp...
    (blir såklart sex i kväll om maken är med på noterna, lika bra att vara säker på att inte ha missat)
    Imorgon senast på söndag har du pos cb äl test .
    Cb är faktist segare av sig än en vanlig äl test ifrån testlagret . 
  • MissKaos

TAck Hoppas det!
    Känner mig ju lite stressad av att ha ett begränsat antal försök.
    3 pergokurer. Kör varannan månad. Sen är det ju i princip kört (om dom inte skriver mer det kanske dom gör..)

Sex ikväll! Va fan, det är ju lördag

Nu är make och sonen på barnkalas och jag ska ut och springa. Åka och handla sedan. Kommer bara inte ut... lugnt och  skönt här.. Rundan tar 30-45 min eller så så det är ju inte precis en evighet. Kroppen behöver det, det vet jag *gäsp* Byxorna är trånga -jävla pergtime jag går upp av det *Skyller ifrån mig*

• 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-02-16 14:40:29 följande:
    TAck Hoppas det!
    Känner mig ju lite stressad av att ha ett begränsat antal försök.
    3 pergokurer. Kör varannan månad. Sen är det ju i princip kört (om dom inte skriver mer det kanske dom gör..)

Sex ikväll! Va fan, det är ju lördag

Nu är make och sonen på barnkalas och jag ska ut och springa. Åka och handla sedan. Kommer bara inte ut... lugnt och  skönt här.. Rundan tar 30-45 min eller så så det är ju inte precis en evighet. Kroppen behöver det, det vet jag *gäsp* Byxorna är trånga -jävla pergtime jag går upp av det *Skyller ifrån mig*
    Nåh hur ser din sex chema ut idag och i morgon och några dagar frammåt ?
    Klockan 15:15 sex 18.00 sex ächs 18.30 sex igen 00.00 sex osv osv  
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-02-16 14:43:51 följande:
    Nåh hur ser din sex chema ut idag och i morgon och några dagar frammåt ?
    Klockan 15:15 sex 18.00 sex ächs 18.30 sex igen 00.00 sex osv osv  

Skavsår

Nä, sex idag sex imorgon och på måndag. Och onsdag? Eller lö+sö+ti.
    En gång om dagen om mannen orkar med det Eller iaf varannan! Men det känns sm om det är lika bra att ösa på när man VET att det bör vara ÄL på g.

Sen kan man bara be och hoppas och vänta.

Fast jag tror på ngt vis inte det ska bli ngt för oss.

NEJ! Nu UT med kärringen

• görabebis
    MissKaos skrev 2013-02-16 14:03:23 följande:

Taxam för lite hjälp...

Jag tror du får glad gubbe imån!! Testade samma som du o funderade EXAKT samma men sen fick jag glad gubbe dan efter o litar på den mest!! Hade sen dagen efter ring igen men tyckte d såg positivt ut då oxå på stockorna från tradera men tror mer på cb.

Nu är vi i budapest. Vår här! Tagit ett glas vin i solen. Underbart! Ja jag fortsätter o leva som vanligt tills plusset kommer.. Ingen ungdomsfylla utan några glas vin.

Känner att jag redan fått förhoppningar för denna månad.. Första gången som vi prickat rätt känns det som. Lite men bara lite rädd för o bli besviken.. Vill så gärna få pluss snabbt.
  • CA5

Misskaos : Det är en jättefin video :) Jag tycker ditt äl test ser positivt. Borde bli en glad gubbe any day!

Görabebis : Jag har också fått upp förhoppningar redan. Vi har haft sex mer än vanligt och jag känner mig allmänt positiv!

Imorgon är det den 17e, vilket betyder att jag ska få ont i brösten som jag alltid får. Ska bli kul och se om det är någon skillnad den här månaden! Hoppas!

• CA5

Misskaos : Det är en jättefin video :) Jag tycker ditt äl test ser positivt. Borde bli en glad gubbe any day!

Görabebis : Jag har också fått upp förhoppningar redan. Vi har haft sex mer än vanligt och jag känner mig allmänt positiv!

Imorgon är det den 17e, vilket betyder att jag ska få ont i brösten som jag alltid får. Ska bli kul och se om det är någon skillnad den här månaden! Hoppas!

Svar på tråden Solstrålarna