• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis

Va tråkigt miss kaos. Men d kanske varit/kommer? Ska du äta nästa kur om 2 månader då eller? Hoppa en mens till?

CA5 hoppas d är ett tecken att du ej fått ömma bröst om du brukar få det men inte va gravid..

Jag tycker det sticker/pirrar lite långt långt ner i magen. Men d e så lite så tror d är inbillning/framkallat av mig, men man hoppas ju. Tror jag e på äl +4-5 nu. Långsamt går det. Jag är alldeles för otålig. Tycker inte alls om att vänta på saker. Aldrig varit min starka sida ;)

• CA5

Tråkigt Misskaos, som Görabebis säger.. Den kanske redan varit eller kommer? Håll dig positiv..

Görabebis, då är vi två! Är otroligt otålig men tiden går snabbt. Förvånas varenda månad över hur fortf det faktiskt gått. Jag får alltid ont i brösten efter äl framtill mensen.. Vi får se :)

• MissKaos

Denna månaden får jag peppa er att testa! Och lägga upp bilder på testen för analys Så jag  får ngt att roa mig med!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

Hur går det för er?? Själv har jag inte ont i brösten ännu.. Känner lite stockningar där nere (gör jag alltid) och igårkväll hade jag en konstig smak i munnen och det kändes väldigt strävt. Om en vecka är det BIM :)

• babylängtan20
    CA5 skrev 2013-02-20 08:45:38 följande:
    Hur går det för er?? Själv har jag inte ont i brösten ännu.. Känner lite stockningar där nere (gör jag alltid) och igårkväll hade jag en konstig smak i munnen och det kändes väldigt strävt. Om en vecka är det BIM :)
    försökte i lördags efter 2 dagar med vanliga flytningar .. Dagen efter kom d blod .. Fan då! På fredag är de återbesök, hoppas allt kommit ut så vi kan försöka igen direkt :) måste dock testa mig snart igen ett stort fett minus hoppas jag få se då för allra sista gången :)
    jobbigt o inte veta när  ägglossning kan tänkas vara men ältest blir stressigt .. Försöker sysselsätta mig så mke som möjligt genom o fixa i hemmet och måla de "nya" möblerna :) mke o göra gör så jag inte tänker på de så mke :p

kan vara positivt o inte känna de ?  dock började mina bröst ömma ca 2 dagar efter äl i dec samma månad ja +ade :) sen runt jul kom illamåendet, ett sälert tecken var inga spottings :) får hoppas de blir så denna gång med :) nu tjejer tkr ja vi ska plussa flera stycken :) 
  • CA5

Babylängtan20: vad bra då! Hoppas allt kommer ut snart så att ni kan göra ett nytt försök. Bara ha sex regelbundet så ska det nog gå :)

Ja för mig är det positivt då jag alltid har ont i brösten innan mens. Exakt den 17e var månad slår det still. Har fortfarande ingen värk. Hurvida man har ömma bröst eller inte är väldigt inviduellt. Men det verkar vara rätt vanligt att få oömma bröst som ett symptom om man brukar ha ömma innan mens. Så vi får se, kan också vara som äl uteblivit!

• MissKaos

När har ni Bim? Jag räknar 4/3 men utenliven äl innebär mens ngn gång mellan 2-10/3. Sen en konstog cykel till innan nästa försök...

nar börjar ni testa?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Babylängtan, det är nog väldigt olika efter mf.. En vän fick mf i höstas och blev sen gravid direkt. När de gjorde ett vul så trodde hon att de skulle vara i v 7 ca men barnmorkan sa v5. Det stämde alltså inte alls för min vän med mf/äl/blödning och nu när de är i v 19 så har barnmoakarn haft rätt redan från början. Så där blev äl senare men vet ej hur d brukar bli.

CA5 spännande att du ej har ont i brösten än, jag har aldrig det så går o klämmer o hoppas känna värk haha. Just nu med 1 v kvar så känner jag inte något. Som vanligt då alltså.. Men d känns inte som om loppet är kört än, är ju 1 veckankvar till bim!

Misskaos jag kommer testa på lördag eller söndag morgon första gången.. Sen varje morgon tror jag fram till bim/mens.. OM jag ser något litet så lägger jag upp en bild så kan du få analysera hehe. Jag köpte ett storpack med billiga så blir o testa.

• CA5

Görabebis: Nej än är det inte över! :) det kan hända mkt på en vecka!

Misskaos: Som det ser ut nu väntar jag till BIM möjligtvis BIM+1. Kan jag inte hålla mig gör jag kanske ett test på tisdag (BIM-2).

• babylängtan20
    görabebis skrev 2013-02-21 11:38:10 följande:
    Babylängtan, det är nog väldigt olika efter mf.. En vän fick mf i höstas och blev sen gravid direkt. När de gjorde ett vul så trodde hon att de skulle vara i v 7 ca men barnmorkan sa v5. Det stämde alltså inte alls för min vän med mf/äl/blödning och nu när de är i v 19 så har barnmoakarn haft rätt redan från början. Så där blev äl senare men vet ej hur d brukar bli.

CA5 spännande att du ej har ont i brösten än, jag har aldrig det så går o klämmer o hoppas känna värk haha. Just nu med 1 v kvar så känner jag inte något. Som vanligt då alltså.. Men d känns inte som om loppet är kört än, är ju 1 veckankvar till bim!

Misskaos jag kommer testa på lördag eller söndag morgon första gången.. Sen varje morgon tror jag fram till bim/mens.. OM jag ser något litet så lägger jag upp en bild så kan du få analysera hehe. Jag köpte ett storpack med billiga så blir o testa.
    Jo men får sexa på o se :) som sagt den kan ju vara normal eller förskjutas med 2 v som sagt man vet aldrig :p
    jag hoppas vi blir de direkt ..

När ja blev gravid märkte jag när ja låg ned på golvet att de gjorde ondare än vanligt efter äl men klämma ska man nog inte göra måste man klämma på dem har man nog inga ömma bröst .
    Men man vet aldrig :) testa på :)) 
Svar på tråden Solstrålarna