görabebis skrev 2013-02-21 11:38:10 följande:
Babylängtan, det är nog väldigt olika efter mf.. En vän fick mf i höstas och blev sen gravid direkt. När de gjorde ett vul så trodde hon att de skulle vara i v 7 ca men barnmorkan sa v5. Det stämde alltså inte alls för min vän med mf/äl/blödning och nu när de är i v 19 så har barnmoakarn haft rätt redan från början. Så där blev äl senare men vet ej hur d brukar bli.
CA5 spännande att du ej har ont i brösten än, jag har aldrig det så går o klämmer o hoppas känna värk haha. Just nu med 1 v kvar så känner jag inte något. Som vanligt då alltså.. Men d känns inte som om loppet är kört än, är ju 1 veckankvar till bim!
Misskaos jag kommer testa på lördag eller söndag morgon första gången.. Sen varje morgon tror jag fram till bim/mens.. OM jag ser något litet så lägger jag upp en bild så kan du få analysera hehe. Jag köpte ett storpack med billiga så blir o testa.
Jo men får sexa på o se :) som sagt den kan ju vara normal eller förskjutas med 2 v som sagt man vet aldrig :p
jag hoppas vi blir de direkt ..
När ja blev gravid märkte jag när ja låg ned på golvet att de gjorde ondare än vanligt efter äl men klämma ska man nog inte göra måste man klämma på dem har man nog inga ömma bröst .
Men man vet aldrig :) testa på :))