• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5
    görabebis skrev 2013-02-13 13:53:50 följande:
    Imorse fick jag glad gubbe på cb äl-test. Tidigare än jag trodde, vi har haft sex varannan/varje dag sen i fredags o kommer fortsätta så. Sen i helgen åker vi till budapest 5 dagar o då blir en hel del men då har väl äl passerat. Första föröket nu som det känns som vi riktigt försöker. Hoppas det tar sig, vill så gärna! Snart börjar den lååånga väntan till bim som borde bli 28 feb.

Samma här :) Mer sex än vanligt! Nu jäklar..

Har beräknad äl idag (passande då det är alla hjärtans dag!). BIM den 28 feb :)
  • MissKaos
    görabebis skrev 2013-02-13 13:53:50 följande:
    Imorse fick jag glad gubbe på cb äl-test. Tidigare än jag trodde, vi har haft sex varannan/varje dag sen i fredags o kommer fortsätta så. Sen i helgen åker vi till budapest 5 dagar o då blir en hel del men då har väl äl passerat. Första föröket nu som det känns som vi riktigt försöker. Hoppas det tar sig, vill så gärna! Snart börjar den lååånga väntan till bim som borde bli 28 feb.

Lycka till Go fore it!

Jag har mera flytningar nu. Hoppas det indikerar ÄL på G! CD 12 idag.
    babylängtan20 skrev 2013-02-13 02:20:12 följande:

vi försöker på vårt första barn :) är ju bara 20 :p själv d?:)  JA SEXA på så mke de går nu :) 
    Din ålder är en stor fördel! Är man 20 har man statisktiskt sett betydligt bätter chanser än vad tex jag (tant) har. Du har ca 40% chans/månad jag har 10! Så, du kan verkligen hoppas

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20
    MissKaos skrev 2013-02-14 20:05:19 följande:

Lycka till Go fore it!

Jag har mera flytningar nu. Hoppas det indikerar ÄL på G! CD 12 idag.

Din ålder är en stor fördel! Är man 20 har man statisktiskt sett betydligt bätter chanser än vad tex jag (tant) har. Du har ca 40% chans/månad jag har 10! Så, du kan verkligen hoppas

ja de känns skönt :) så hoppas verkligen på + vid BIM :)  äl har ja ingen aning när den kan tänkas vara :p  blöder knappt inget längre endast bruna flytningar :) snart kan vi börja försöka igen :))
  • görabebis

Har har det legats för fullt i 1 vecka nu.. Tror äl varit, men kommer fortsätta i denna takt tror jag hihi. Det känns bra. Nu känns det som vi försökt, förra gången hade jag inte "lärt" känna min kropp, men denna gång känns det som jag har lite bättre koll :) nu börjar den långa väntan. Tur vi åker utomlands på lördag så tänker man på annat.

Hur tidigt brukar ni testa? Och ni som plussat med era andra graviditeter när gjorde ni det? Jag kommer testa innan bim men funderar på hur tidigt det är nån ide.. Vill veta tidigt så jag slutat med min medicin (o för att jag är nyfiken såklart)

• MissKaos

Köp billiga tester i storpack! Då kan du lyxtesta. Jag kopte 10för dryga 100 lappen m frakt. Man kan testa pa äl+6. Folk plussar så olika vissa tidigt andra sent, jag +ade på BIM+6 med sonen.vågade inte testa tidigare pga alla neg tester jag blev 5tvingad till av gyn

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

Någon mer som blir bebis sugen efter att ha kollat på den här videon?? Mer än vanligt då alltså :)

• 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-02-15 10:48:56 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Någon mer som blir bebis sugen efter att ha kollat på den här videon?? Mer än vanligt då alltså :)

lm in LOVE !!!!
    leende på läpparna pirrande mage och gråten i ögonen !!
    VILL OXÅ   
  • 3 barns mamma84

Här har jag misstänkt ÄL bara 9 dagar EFTER mensen sexat nu 2 ggr hehe men mer blir det

• CA5

3barnsmamma84: Me too :) smälte när jag såg det.

Kämpa(sexa) på! ;)

• 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-02-16 00:51:56 följande:
    3barnsmamma84: Me too :) smälte när jag såg det.

Kämpa(sexa) på! ;)
    vi e kaniner hahaha
Svar på tråden Solstrålarna