• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

En fråga till er: Hur mycket sex har ni precis kring ÄL? Har ni varje dag innan, under och efter?

Vi hade sex inatt och planerar att ha det idag igen, inget på tisdag och sedan igen på onsdag då min äl är beräknad. Och sen på fredag igen?

Eller? Huh! Vad är bäst?

• babylängtan20
    CA5 skrev 2013-02-11 14:44:45 följande:
    Babylängtan20 - Känner med dig! Hoppas det blir bättre snart :-/ Förstår att det tar på krafterna!
    idag trodde jag att jag skulle svimma pga smärtan det krampade mer och mer hela tiden så jag skrek var nära på o ringa ambulansen sen kände jag hur en stor klump bara trycktes ut ner i toan :( fyfan vad läskigt det var :/

hoppas jag fått ut allt :) vill verkligen få ett nytt + vid bim 8 mars
  • CA5

Babylängtan20 - Ajj :( Vad obehagligt. Hur länge ska det pågå? Jag vet inte riktigt hur den behandling du gjort går till. Men jag gjorde abort för en år sedan och stoppade du upp piller där nere. Svimmade faktiskt av smärtan men var ju på sjukhus så de kunde ta hand om mig. Vad är skillnaden här? Gör man alltid den behandlingen du gör hemma?

Ja, det får vi hoppas :)

• MissKaos
    CA5 skrev 2013-02-11 14:46:59 följande:
    En fråga till er: Hur mycket sex har ni precis kring ÄL? Har ni varje dag innan, under och efter?

Vi hade sex inatt och planerar att ha det idag igen, inget på tisdag och sedan igen på onsdag då min äl är beräknad. Och sen på fredag igen?

Eller? Huh! Vad är bäst?

Så mkt vi orkar med.. Gyn sa ju till mig att varannan dag räcker, men vill man mer så är det med bra..
    babylängtan20 skrev 2013-02-11 22:45:08 följande:
    idag trodde jag att jag skulle svimma pga smärtan det krampade mer och mer hela tiden så jag skrek var nära på o ringa ambulansen sen kände jag hur en stor klump bara trycktes ut ner i toan :( fyfan vad läskigt det var :/

hoppas jag fått ut allt :) vill verkligen få ett nytt + vid bim 8 mars

Fy, så obehagligt det låter
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84

babylängtan: många många kämpade krammar till dig vännen.
    Hoppas hoppas du snart bli gravid snabbt igen.
    vill bara kramma om dig hårt.  

Hur går det för er andra ?
    här väntar man ägglossningen .
    har verkligen inte räknat ut den då jag vill inte tänka på äl alls jag tar det som den kommer.
    känner iaf molvärk konstig kännsla i magen men snart e den här o kanske tidigare än trott      

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • babylängtan20
    3 barns mamma84 skrev 2013-02-12 10:10:22 följande:
    babylängtan: många många kämpade krammar till dig vännen.
    Hoppas hoppas du snart bli gravid snabbt igen.
    vill bara kramma om dig hårt.  

Hur går det för er andra ?
    här väntar man ägglossningen .
    har verkligen inte räknat ut den då jag vill inte tänka på äl alls jag tar det som den kommer.
    känner iaf molvärk konstig kännsla i magen men snart e den här o kanske tidigare än trott      
    tack trots att man inte känner varandra så är de alltid skönt med stöd <3 tack tjejer :)

ja hoppas verkligen de går fort :) sex varje dag i 2 veckor så gjorde vi sist o vips fick vi ett + :)  dock vet ja ej när min lgglossning kan tänkas vara o tester pallar ja inte stressa med så sex varje dag så fort blödningen är över :) dock måste ja testa mig om 3 v ca för o se så hcg gått ur enda gången man vill ha ett - på stickan :p

försök o ha sex så ofta som möjligt gärna varje dag hört att om mannenhar bra o starka spermier ökar man chansen att bli gravid jag brukar undvika bada för varmt då de kan hämma ägglossningen  
  • CA5

Babylängtan20- ja men det är väl klart!!

Har du några barn sedan tidigare eller försöker ni få till första?:)

Själv har jag älkänningar sedan igår, men spec mycket idag! Bådar gott..

• babylängtan20
    CA5 skrev 2013-02-12 23:23:03 följande:
    Babylängtan20- ja men det är väl klart!! Har du några barn sedan tidigare eller försöker ni få till första?:) Själv har jag älkänningar sedan igår, men spec mycket idag! Bådar gott..

vi försöker på vårt första barn :) är ju bara 20 :p själv d?:)  JA SEXA på så mke de går nu :) 
  • CA5
    babylängtan20 skrev 2013-02-13 02:20:12 följande:
    vi försöker på vårt första barn :) är ju bara 20 :p själv d?:)  JA SEXA på så mke de går nu :) 

Okej :) Japp första här med!
  • görabebis

Imorse fick jag glad gubbe på cb äl-test. Tidigare än jag trodde, vi har haft sex varannan/varje dag sen i fredags o kommer fortsätta så. Sen i helgen åker vi till budapest 5 dagar o då blir en hel del men då har väl äl passerat. Första föröket nu som det känns som vi riktigt försöker. Hoppas det tar sig, vill så gärna! Snart börjar den lååånga väntan till bim som borde bli 28 feb.

Svar på tråden Solstrålarna