• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Soffan
    Pommac skrev 2013-03-05 18:10:17 följande:
    Grattis Soffan!!! När blev du gravid? Nyligen? Redan inskrivning? Vad skönt att höra att folk får plus trots att man försökt ett år. Detta blir vårt 11.e försök! Smått less nu. Mens just nu...

Tack! plussade i fredags så jag är i v5 (4+6) Ja tydligen så sker inskrivningen tidigare än förut och så är återbesöket bara 4veckor senare.

Jag var på försök 12,(försök 4efter mf iNovember) ge inte upp!
    Jag tittade inte på Familjeliv och testade inte alls, vi körde på och lyckades tydligen pricka rätt.. 
  • MissKaos
    Soffan skrev 2013-03-05 18:16:12 följande:
    Jag mår oförskämt bra, inget illamående :) men jag har haft smärtor på morgonen när jag vaknar..hoppas att det är "växtvärk"! Trött som aldrig förr..somnar i soffan efter middagen (alltså runt 18!) och sover tills mannen väcker mig för att flyttas till sängen..

Ja otroligt skönt att hon tog min oro på allvar och inte bara viftade bort det, min BM är annars lite äldre och jag trodde att hon skulle vara lite mer konservativ Skäms

Görabebis: Du måste ju hinna vila lite också!       
    GÖTT!
    Jag gjorde ett VUL med min son i v 7 eller 8. Det var bara att boka in dom hade jättemkt förståelse faktiskt.

Härligt att du mår bra NJUT!
    Kul att du är kvar här, hoppas ni preggofanter stannar!

Jag har haft ont idag, som mensvärk rätt rejält ett tag ner mellanbenen i framfogen sas. Och lite i ryggen. försökt få tag på gyn meninte lyckats. Slutat blöda i söndags. Jaja. Trött nu, tränat ett pass känns bättre efteråt. Mentalt iaf.. Så ska snart sova.
    Gör ett nytt försök med dom imorgon. MInns inte hur det var med mitt förra mf, det är så länge sedan nu.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • babylängtan20

kämpa på tjejer trots mens och missfall ! jag fick ju mitt 2:a mf 9 februari bara acceptera och sörja men vi försöker jag ger mig inte jag kan bli gravid så är det bara jag kan :')  fick mf i november gravid i dec mf feb nu kör vi igen jobbigast är att inte veta överhuvudtaaget när både ägglosning kan tänkas vara lika så mens eller om ägglossningen redan har varit :S haft lite mensvärk från och till men inget blod inga spottings och iga ömma bröst :S ? vid äl kommer ömma bröst och de försviner vid mens hmm knasigt detta :/  ni som haft missfall tidigare när kom ägglossning och mens igång sen? :) vid 1:a var de som vanligt :))

vad skönt med tidig inskrivning och ett tidigt vul :) mig tog de aldrig på allvar .. men men nya tag och vi försöker känslan i kroppen inom mig säger de blir snart igen kanske vi till och med lyckas med bebis denna eller nästa månad :)  beställt hem 10 stickor ifrån tradera för 37:- !! otroligt billigt :p nu kan jag testa på massor :)

• Soffan

MissKaos:  "Preggofanter"?  Hahaha! Tungan ute  Klart jag stannar och peppar er! Jag lovar, jag ska inte tvinga på er massa bebisprat mer, bara stötta och dela med mig av mina erfarenheter i min väg mot ett plus.

Vad härligt att ni är så positiva och kör på  Solig
    Jag hoppas det tar sig för er snart igen! 

• MissKaos

Gyntid i em. Ska göra ett VUL och kolla så allt är ute. Dom var lite rädda att ngt finns kvar och blir man gravid på det så är det ju allt annat än bra. I tfn sa hon att det var bra att "vila" slemhinnan nu. Vi får se, jag vill få gröntkort för sex först av allt.

Soffan skrev 2013-03-06 07:44:26 följande:

MissKaos:  "Preggofanter"?  Hahaha! Tungan ute  Klart jag stannar och peppar er! Jag lovar, jag ska inte tvinga på er massa bebisprat mer, bara stötta och dela med mig av mina erfarenheter i min väg mot ett plus.

Vad härligt att ni är så positiva och kör på  Solig
    Jag hoppas det tar sig för er snart igen! 

Ja... Det är så passande Man känner sig osm en elefant sen mot slutet och preggo är man ju med
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Ge oss bebis o gravid prat i massor!
    Deppa kan man göra i några dagar, men själv har jag inte 'tid' för det haha.
    Så mycket roligare o va glad för allt annat som man kan va glad för.. bara att det är på väg att bli vår känner jag e jäkla gott! Ut o ta långa promenader med hundarna, det har jag längtat efter i månader nu! min hundar e små och hatar regn, kyla o blött mer än vad jag o min man gör.. ganska praktiskt, snö är ok o busa i tycker dom, men gruset o saltet gillas ej.

Nu menade jag verkligen inte att man inte får vara ledsen o besviken för att det inte tar sig, och jag förstår verkligen att det måste kännas när man får mf eller ma även om jag själv aldrig blivit gravid eller fått mf.. Jag ville bara säga att glada händelsen får gärna delas med sig av för min del :)

Nån bittertant har då jag inte tänkt o bli som inte är glad för andra. aldrig varit, vill aldrig bli.

(jag är ofta glad o positiv för små saker.. blev nog så efter min sjukdom, varje dag som jag inte sover 17-18 timmar är typ en bra) 

• 3 barns mamma84

Har inte själv tänkt på när jag hade mens sist hmmm Obestämd har slutat räkna.
    Men borde få mensen nästa vecka iaf.
    Svullen mage och förskyld ej sexlust alls för den delen.
    Hade en jätte kraftig äggossning som varade i några dagar mer än det vanliga.
    Men vi har inte försökt så jag e inte gravid.
    Men hoppas iaf på en sommar bebis.
    Vinterbebis nejtack inte igen bara jobbigt och kallt när jackan inte går att stänga + att man svätar som en GRIS då hahaha ...

Skönt att vssa av er inte känner er så gravida men det är häftigt så slipper man ha jobbigt och kasta upp osv .
    Jag led bara av kraftiga foglossningar med tredje barnet fyfan !!          

• CA5

Jag finns kvar :) Läser hela tiden och hoppas ni plussar snart!

Mitt humör börjar komma nu.. Herregud. Är i vecka 6 (5+2) enligt min app, men ska till doktorn på fredag så får se vad de säger då :) Längtar dit!

• 3 barns mamma84

Har många av er facebook ?
    Använder ni facebook mer än familjeliv ?
    Tänkte på om vi skulle ta samma tråd till fecebook och prata där inne med   

• babylängtan20
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-06 12:18:19 följande:
    Har många av er facebook ? Använder ni facebook mer än familjeliv ? Tänkte på om vi skulle ta samma tråd till fecebook och prata där inne med   

3 barns mamma84 skrev 2013-03-06 12:18:19 följande:
    Har många av er facebook ? Använder ni facebook mer än familjeliv ? Tänkte på om vi skulle ta samma tråd till fecebook och prata där inne med   

hade varot kul :)
Svar på tråden Solstrålarna