• Linakyckling

Vad sårade er mest?

Denna tråd är tänkt som "terapi". Där du kan få ur dig det som sårat dig mest.

Jag börjar..
    Det som sårade mig mest är att jag inte fått en ärlig chans. Jag, som är hans fru, den han levt med hela sitt vuxna liv, mamman till hans barn, den han haft förhållande med i 10 år, var inte värd en chans till.
    Det sårar mycket att han inte varit ärlig och berättat hur han verkligen känner. Han kunde vara öppen och prata med sina arbetskamrater men inte med mig.
    Det sårar och svider i hjärtat att han säger att han fortfarande älskar mig, att han aldrig kommer kunna älska någon annan på samma sätt och att i hans ögon är jag snyggast och världens bästa mamma för hans barn men att han inte klarar av det livet längre och inte är redo att reparera vårt förhållande.
    Det som sårar är att han tagit kontakt med alla sina ex och alla tjejer han någonsin känt. Även dem som han vet ogillar mig starkt.

• Svar på tråden Vad sårade er mest?
  • Anonym (jätte ledsen)

Det som sårar mig mest är när min pappa dog och en månad efter det blev min mamma kär i en annan och han bodde i tyskland och efteråt så flytta vi dit p.g.a honom. Det sårar mig när han tex misshandlar mig och min mamma säger ingenting för hon är "blind för kärleken" och nu vill han inte ha mig och idag sa min mamma att hon inte heller ville det bara för han inte ville. Och hon mena nu att jag måste flytta ut. Alltså vilken mamma kastar ut hennes barn ifrån huset.

PS: jag är under 18 år.

• Anonym (...)
    Anonym (jätte ledsen) skrev 2013-04-08 23:31:44 följande:
    Det som sårar mig mest är när min pappa dog och en månad efter det blev min mamma kär i en annan och han bodde i tyskland och efteråt så flytta vi dit p.g.a honom. Det sårar mig när han tex misshandlar mig och min mamma säger ingenting för hon är "blind för kärleken" och nu vill han inte ha mig och idag sa min mamma att hon inte heller ville det bara för han inte ville. Och hon mena nu att jag måste flytta ut. Alltså vilken mamma kastar ut hennes barn ifrån huset.

PS: jag är under 18 år.
    Oh my god! :( Du har inga här i Sverige, ex farmor, mormor, kusiner, syskon?
  • greta2
    Anonym (jätte ledsen) skrev 2013-04-08 23:31:44 följande:
    Det som sårar mig mest är när min pappa dog och en månad efter det blev min mamma kär i en annan och han bodde i tyskland och efteråt så flytta vi dit p.g.a honom. Det sårar mig när han tex misshandlar mig och min mamma säger ingenting för hon är "blind för kärleken" och nu vill han inte ha mig och idag sa min mamma att hon inte heller ville det bara för han inte ville. Och hon mena nu att jag måste flytta ut. Alltså vilken mamma kastar ut hennes barn ifrån huset. PS: jag är under 18 år.

Oavsett hur kär hon är i den nye mannen så ska hon alltid sätta dig först. DU är hennes barn. Har du ingen annan släkting att bo hos? Hur kan en mamma bli så förblindad-av en karl!!!?
  • Anonym (kiosknovell)
    greta2 skrev 2013-04-09 18:01:14 följande:

Oavsett hur kär hon är i den nye mannen så ska hon alltid sätta dig först. DU är hennes barn. Har du ingen annan släkting att bo hos? Hur kan en mamma bli så förblindad-av en karl!!!?

Tyvärr fungerar många så . min sambos pappa bröt med samtliga syskon eftersom ingen av dem tolererade hans otroligt manipulativa sambo , kärringen är ute efter pengar , det kunde samtliga syskon se , men han fattar inte det och bröt istället med samtliga sina barn.... tyvärr så tänker folk mer med könsorganet än med skallen många ggr.
  • Anonym

Att jag gick på hans ord och gav honom en sista chans.

• Anonym (thea)
    Anonym skrev 2013-04-10 11:46:27 följande:
    Att den nya är gravid.....
    kram ♥
  • Anonym (M)

Han skrev en kärlekslåt, spelade in den, la upp på facebook och taggade en annan tjej INNAN han berättat för mig att han träffat nån... Vad hände med alla löften? Vad hände med vår fina framtid som vi så ofta pratade om? Det sårar mig att det gick så otroligt fort för honom att blir så totalförälskad i någon annan. Vad ska jag göra med den tomhet som blir kvar? :(

• Anonym
    Anonym (M) skrev 2013-04-11 14:04:42 följande:
    Han skrev en kärlekslåt, spelade in den, la upp på facebook och taggade en annan tjej INNAN han berättat för mig att han träffat nån... Vad hände med alla löften? Vad hände med vår fina framtid som vi så ofta pratade om? Det sårar mig att det gick så otroligt fort för honom att blir så totalförälskad i någon annan. Vad ska jag göra med den tomhet som blir kvar? :(

Ja, hur underbar han än var.... Om han kan göra så en gång så kan han säkert göra så igen. Mot den nya tjejen också.
  • Anonym (Heda)

Det som sårar mig mest är att min pappa inte förstår vilken häxa han gifte sig med efter min mammas bortgång. Hans fru gör allt för att få bort hans förflutna som mig och mina andra två syskon. Hon har lyckats få bort två och har snart lyckats få bort mig med. Min pappa är underbar och snäll men hon har gjort honom till en annan människa. Hon är nöjd så länge han betalar för deras nya hus, husvagn och dyra resor. Själv jobbar hon inte men min pappa som har brutit lårbenet och aldrig blivit återställd, fel på knät och rygg, han ska sluta järnet för hennes skull. Det sårar mig att hon satt klorna i min pappa!!!!!

Svar på tråden Vad sårade er mest?