Been there!
Hur dumt detta än låter så kommer det att bli bra igen!
Mitt ex var likadan, och som du säger så var allt bara ett spel för honom också. Idag förstår jag att han är en sjuk människa och jag var hans offer MEN jag vet också att han nog inte vet att han är sjuk och att han definitivt inte vet att jag bara var ett offer för hans sjuka skalle. Han tror säkert att jag var en han höll kär. Och idag vet jag att han var ett offer för mitt sjuka spel som jag omedvetet spelade med honom också. Jag trodde jag älskade honom, att han var mitt allt, jag gav upp allt jag byggt upp för honom eftersom jag trodde mitt liv kretsade kring honom , jag var sjuk. Jag håller mig borta fr mitt ex då han är farlig för mig och mitt liv och det är d enda jag kan råda dig till att göra också. D har gått tre månader nu sen d tog slut, en vecka sen jag hörde av mig. Idag tänker jag på honom men jag agerar inte på mina känslor utan jag accepterar dom bara. Och han har sina anledningar till varför han skadat mig psykiskt men jag behöver inte veta dom. Jag lämnar d som d är. Det jag får ut utav allt är en vinst, att jag jobbar med mig själ . Medans mitt ex bara står kvar i sin sjuka värld utav kvinnor och sitt harmen. Han förblir sjuk och inte jag. Fast en del av mig önskar för hans skull att han ska inse vilket vansinne han håller på m. Hoppas d löser sig för dig och att d jag skrev hjälper lite..Kram
BSBS skrev 2013-08-15 22:46:07 följande:
Att han inte ens hade mage att ge mig ett värdigt avslut.
Att han bara valde bort allting, inklusive sina vänner mfl över droger och alkohol.
Att han ca 1 vecka efter det att jag lämnat redan inlett 2 nya relationer.
Att han förmodligen hade en plan långt innan på vilka/vem han kunde ty sig till efter det att jag försvann.
Att han inte ens försökt att höra av sig, förutom samma dag som han skickade sms till andra tjejer "att han älskade dom och endast ville leva med dom, hur lycklig han skulle göra dom, hur mycket han skulle kunna göra för att få spendera tid med dom"
Att han verkar ha ljugit och bedragit mig under en längre tid.
Att våra nästan 7år tillsammans inte verkar betyda ett skit.
Att det egentliga sista "mötet" oss emellan endast bestod av att han berättade för mig hur allting var mitt fel och att jag är en hemsk person
Att han förmodligen är störd, lider av narcissism och aldrig egentligen varit äkta tillsammans med mig
Att jag känner mig så lurad och utnyttjad
Att han lyckades få mig att ge upp allt för honom och att jag nu sitter helt ensam och måste lära mig att åter börja krypa för att sedan framöver åter lära mig att gå, kanske tom springa.