giftfri skrev 2013-01-11 17:46:01 följande:
Tagga ner tanten, det var länge sen tråden tråden slutade å handla om det, å flyttades över till att gälla kostnader.
För övrigt så skiter jag om jag har en fittig attityd, å vidhåller fortfarande att ingen ska behöva lägga skattepengar på skitsaker som duschdrapperier..
Hade du vart torr bakom öronen så hade du förstått att din argumentations teknik är värdelös i frågan om att vilja plocka poäng och vinna en debatt.
Det enda du lyckats med att uppnå i denna tråden är att trampa människor på tårna och reta upp.
Tyvärr så går det inte att ta dig på särskilt stort allvar.
Jag brukar sitta på ett forum där en man går på och härjar som du gör här, han är en bra bit över femtio, trött på livet som springpojke och gravt alkoholiserad. Jag kan inte låta bli att tänka att ni två skulle kunna vara släkt. Ni har precis samma typ av verklighetsfrånvänt sätt att diskutera och rejvar loss, mest för sig själva, i frågor som rör det "stora hela"..
Det enda man hör dig skråla om är minoriteten och kostnader. Jag funderade tidigt på om du nyss lärt dig vad minoritet betyder eller om det var den vanliga typen av "jag rör mig med stora ord, därför är jag smart" snack.