bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Själv är jag beräknad till den 22:a så då har ju din nästan helt garanterat kommit till världen!
tesstessan: så ser min mage ut också! Modellen större. Det är andra barnet för mig men jag hade inte så liten mage som smultronsöt första gången heller.
Kul att det kan vara så stor skillnad....
jo de är säkert fixeringen du känner då jag hade ett tryck neråt och det kunde hugga till ibland och fick bara sparkar uppåt och lite åt sidan :)och bebisen är fixerad nu och det onda har avtagit.
idag ska jag försöka göra lite nytta här och städa och fixa till i sovrummet,bara kastat in kläderna i garderoben nu på senaste så det ser kaos ut och ska göra fint så man känner sig lite mer redo.
dagarna går så långsamt nu när man är hemma hela tiden och orken till promenader osv finns inte,
kan sitta flera timmar vid datorn och kolla bebis kläder men gissar att jag kanske varit lite för ivrig på att köpa får säkert en stor bebis som knappt kan ha 50 och någon vecka 56 :)
SmultronSöt, akupunkturen får jag hos sjukgymnasten. Kostar som ett vanligt besök där, men har frikort nu så det är "gratis".
Nu är all klädsel på vagnen tvättad och jag har börjat att packa BB-väskan. Meeen det är 49 dagar kvar för min del så det känns som att jag kan vänta med det egentligen. Har för ont för att orka vara glad. Är mest irriterad hela tiden. Så drygt! Någon som har tips på någon rolig film man kan se på för att bli lite gladare?
Har den inte vänt sig själv om 2 veckor (BM sa iof att det fanns plats för den att snurra runt än) så blir det vändningsförsök på förlossningen. Där lyckas man tydligen vända 50% av alla "sittande" bebisar men går inte det blir det planerat snitt... Usch jag blev så ledsen, det vill jag absolut inte! Har ju tusan sett fram emot förlossningen, att det ska bli en häftig upplevelse sedan jag fick veta att jag var gravid, och nu idag så säger BM att det är inte säkert, men jag måste ställa in mig på att det inte är omöjligt att det blir snitt... någon mer som har/har haft en bebbe i säte?
Har den inte vänt sig själv om 2 veckor (BM sa iof att det fanns plats för den att snurra runt än) så blir det vändningsförsök på förlossningen. Där lyckas man tydligen vända 50% av alla "sittande" bebisar men går inte det blir det planerat snitt... Usch jag blev så ledsen, det vill jag absolut inte! Har ju tusan sett fram emot förlossningen, att det ska bli en häftig upplevelse sedan jag fick veta att jag var gravid, och nu idag så säger BM att det är inte säkert, men jag måste ställa in mig på att det inte är omöjligt att det blir snitt... någon mer som har/har haft en bebbe i säte? Linnelin håller tummarna för att din bebis vänder sig igen. Vilken vecka är du i?
Jag är i vecka 34+1. 
Tänkte mig ju att jag skulle ha ett par veckor till att ordna med saker och ting.... Men det kan ju fortfarande bli så att den vänder sig rätt eller att den går att vända, *hoppas*....SmultronSöt : när jag var hos bm när jag var 33+1 ,då kändes det ibland som att bebisen låg tvärs över magen och då sa hon att han har mycket plats ännu(efter de började jag känna de där onda som du känner nu)
sedan 2 veckor efter hade han fixerat sig (35+0)och då sa bm att det var nästan lite tidigt för förstföderska till och med! så du ska se att nästa bm besök går nog bra :)
och vändningsförsök brukar hjälpa på många i värsta fall!