• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Stormallan

Jag gör det, men inte om han ber om det. Det blir en sån turn off. Istället tar jag själv initiativ om han verkar sugen och jag inte orkar ha sex just då.

• Anonym (Hehe)

Jag älskar och runka min man:)

• Anonym

Ni älskar att runka honom då ni inte vill ha sex alltså?
    Men då ÄR ni ju kåta

Jag menar när man inte är kåt. När man hellre tittar på sitt favviprogram på tv
    Eller har ont i huvet
    Eller är trött efter en jobbig dag osv

• Anonym

Känner jag inte för något alls får han väl leka själv, men visst runkar jag ibland när jag inte vill ha sex och absolut inte orkar suga av. Runka känns enklare då om jag känner mig lat. :p

• blomman07

Nej. Om jag inte är på humör för sex, så får han väl se till att få mig på humör om han så gärna vill? Så svårt är det ju faktiskt inte.

• Anonym (Njä)

Jag vet att min pojkvän inte runkar vanligtvis, visst det har hänt nån gång, jag har även varit hemma vid vissa tillfällen, dock ej i samma rum. 
    Men annars är det jag som runkar honom, som sagt, dock ej om han ber om det, för det gör han aldrig.

Det ska vara lika villkor så att säga :P
    Visst, ibland har jag gjort det eller sugit av honom, om jag tex har haft mens, men det är inget som görs "på beställning".  

• Anonym

Men kanske ni tjejer oxå ber er kille att onanera åt er om han inte har lust?

Tycker det är helt befängt att hålla på när man inte har lust.
    Men min kille tycker det är normalt

• YummyMami
    Anonym skrev 2013-01-25 17:51:30 följande:
    Men kanske ni tjejer oxå ber er kille att onanera åt er om han inte har lust?

Tycker det är helt befängt att hålla på när man inte har lust.
    Men min kille tycker det är normalt
    De är lathet och att de känns trevligare att få gjort de av någon annan, säg åt honom att sitta på sin hand tills de tappar känslen o sen runka, funka lika bra!
    Stulna hundar, borttappade hundar och EN upphittad hund, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?