• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Thaleya1

Min sambo har aldrig bett om att få bli runkad, och jag har kanske gjort det ca 4 gånger någonsin och då aldrig hela vägen till avslut, jag är nog inte så bra på att runka av människor heller tror jag.

Som tur är min sambo mer för att ge mig än för att få själv, vilket passar utmärkt för mig eftersom jag känner mig både lat och okunnig ibland. Han brukar mest bara vilja att jag vänder på mig så han får ta på min rumpa, så ligger jag och slappnar av medan jag får en skön massage!

Åsikter om sexiga kläder kan han dock ha och då brukar jag stå till tjänst.

• Anonym (olika kvinnor)

Tänk vad kvinnor är olika bra på att runka. 

En kvinna som jag bara hånglade med länge var fantastisk på det.
    Mitt ex  hyfsad om hon var på rätt humör. 
    Min nya fru älskar sex men är inte speciellt bra på det. 
    Det är svårt att ge anvisningar. 

• MadlenA

Jaaa, t ä n k vad kvinnor är olika bra på att runka, helt tosigt egentligen! Undra just vad detta kan bero på?? Jättespännande och intressant reflektion av dig anonym (olika kvinnor). Om det bara varit lättare att ge anvisningar...

• Thaleya1
    MadlenA skrev 2013-01-26 15:51:45 följande:
    Jaaa, t ä n k vad kvinnor är olika bra på att runka, helt tosigt egentligen! Undra just vad detta kan bero på?? Jättespännande och intressant reflektion av dig anonym (olika kvinnor). Om det bara varit lättare att ge anvisningar...
    Vad är det som är så svårt med att ge anvisningar?

Håll hårdare - lösare
    använd en hand, använd båda
    ta mer vätska/olja - mindre
    Gör fortare upp och ner - gör saktare
    Ryck inte så hårt - ryck inte så löst
    Gör inte roterande rörelse med handleden - gör roterande rörelser
    Växla greppen - gör det inte
    Gå konstant med samma fart - växla farten
    Vinkla handleden upp och ner - vinkla inte handleden
    Gör såhär (visa med egen hand) - gör inte såhär...

• MadlenA

Om man bara kunde läsa in ironi Thaleya. Tycker inte det är spännande eller intressant att kvinnor är olika bra på att runka... tyckte anonyms (olika kvinnor) inlägg var korkat...

• Anonym

Spontant svar på TS - nej jag har oftast andra saker för mig.
    TS - nej nej nej. Självklart ska du inte runka din man om du inte känner för det. Han låter lite som min 10-åring "Men ALLA ANDRA får det JUUU!!!" Förmodligen inte...

• Thaleya1
    MadlenA skrev 2013-01-26 17:43:15 följande:
    Om man bara kunde läsa in ironi Thaleya. Tycker inte det är spännande eller intressant att kvinnor är olika bra på att runka... tyckte anonyms (olika kvinnor) inlägg var korkat...
    Sorry det lät inte som ironi när jag läste det först. Men jag ser det nu. Det gäller dock fortfarnde åt anonym, då jag antar att han inte var ironisk.
  • Anonym (aldrig)

Jag skulle dumpa en karl som kommer med sådana krav. Vadå utföra sexuella handlingar när man inte har lust? Never. Det skulle vara ett väldigt effektivt sätt till att få mig att aldrig mer ha lust att ta i honom. Ett nej är ett nej, det är väl det första man får lära sig på sexualundervisningen.

• Anonym (Hehe)

Det är inte alla kvinnor som kan runka bra faktiskt.

Anonym (aldrig) skrev 2013-01-26 17:59:01 följande:
    Jag skulle dumpa en karl som kommer med sådana krav. Vadå utföra sexuella handlingar när man inte har lust? Never. Det skulle vara ett väldigt effektivt sätt till att få mig att aldrig mer ha lust att ta i honom. Ett nej är ett nej, det är väl det första man får lära sig på sexualundervisningen.

Vadå dumpa? Kanske du är sån som kan inte runka alls:)
  • Anonym (ibland!)
    NoteturNomen skrev 2013-01-26 12:56:30 följande:

Inbillar mig att de flesta karlar anser sig kunna runka bäst själv om det bara är att få det ur sig det handlar om. Men jag kanske har fel :)
    Men det handlar ju inte bara om att få ur sig det, det handlar ju om att man vill ha sexuell närhet, eller så förstår jag det i alla fall.

Dessutom så blir det ju en erotisk laddning av att någon annan gör det, som är upphetsande, även om en själv är bäst på att runka.
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?