• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Satfläsk

Jag har faktiskt aldrig runkat av min kille, är jag onormal? :/ Jag tar föregivet att du menar tills han kommer. Suger av honom gör jag däremot, inte alltid hela vägen. Oftast som förspel då jag blir så sjukt kåt av det men det händer att jag suger av honom och är nöjd med det så att säga :D

Dock så är det inget fel på min sexlust så det är svårt att sätta sig in i din situation ts. Jag kan tänka mig att allt som har med sex att göra känns otroligt jobbigt och då ska du självklart inte göra det. Förstår att han blir frustrerad också. Du kanske ska jobba med din minskade sexlust och försöka hitta vägar att få den tillbaka? Lycka till!

• linjes

Om jag själv vill och känner för,inget han skulle kräva eller ens tycka

• Satfläsk

Det står iofs inte att du inte har någon sexlust utan att "sexlivet är dåligt". Vad innebär det? Har du ingen lust eller är det de faktum att ni har en bebis hemma som sexlivet påverkas?

• YummyMami
    Anonym skrev 2013-01-25 17:14:40 följande:
    Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.

Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.

Men enligt honom har alla hans ex gjort det.

Dom har runkat varje gång han ber om det.

Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

Undrar hur många alla dessa ex är.. Alla 1, eller?
    Stulna hundar, borttappade hundar och EN upphittad hund, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym
    YummyMami skrev 2013-01-26 10:17:29 följande:

Undrar hur många alla dessa ex är.. Alla 1, eller?
    2

• Anonym
    Satfläsk skrev 2013-01-26 10:13:05 följande:
    Det står iofs inte att du inte har någon sexlust utan att "sexlivet är dåligt". Vad innebär det? Har du ingen lust eller är det de faktum att ni har en bebis hemma som sexlivet påverkas?
    Jag har nyss fått barn. Jag har tre små barn under 5 år
  • YummyMami
    Anonym skrev 2013-01-26 11:19:55 följande:
    2

Hahahaha! Om 1an gjorde det av egen vilja så lurades säkert 2an till att det är "normalt och ska göras"!
    Stulna hundar, borttappade hundar och EN upphittad hund, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym

Har hänt några gånger att jag runkat av honom när jag inte velat ha sex. Men det har sällan blivit särskilt bra eftersom jag saknat engagemang och inte velat veta av hans könsorgan när jag inte haft sexlust.

Dessutom tycker jag inte att man ska be om att bli avrunkad, det är bättre att jag i så fall erbjuder att göra det om jag vill det. Jag känner mig som en obetald hora när jag runkar av honom och inte är känslomässigt med på det. 

När han inte har lust tar jag hand om mig själv, varför kan inte han också göra det? Det skulle aldrig falla mig in att be honom avhjälpa min kåthet. 

• Satfläsk

Ts: Inte så konstigt att sexlivet inte är på topp med 3 barn under 5 år. Frågan är om du trivs med att sexlivet är dåligt, spelar det någon roll för dig eller vill du göra något åt det?

• Anonym (japp)

Han har aldrig bett mig vad jag kan komma på, det behöver han sällan göra då jag har nästintill större sexbehov än honom. :) När jag har mens tex vill han inte ha sex, jag har inget emot att ha det då, men respekterar honom. Då runkar jag gärna av honom, älskar att se honom njuta.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?