• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Trazzel

Jag blev lite förvånad att detta var så himla vanligt.. Att killarna frågar sina tjejer om de kan runka åt de. Hm, vilken konstig situation skulle jag känna tror jag. Ingen av mina pojkvännen har frågat eller uttryckt nån som helst önskan för hjälp med detta, min nuvarande skulle skämmas ögonen ur sig han blir knallröd bara jag nämner onani typ. Då är han en vääääldigt sexuell kille som vill ha mkt sex och inget blygsamt sådant. Frågade han skulle jag göra det självklart, men just onani känns som nåt man gör själv?

• Anonym (o)

Jag utför inte sexuella handlingar utan sexlust. Att jämföra runkning med att klia på ryggen är fan i mig befängt. 

• Furstinna

Nu runkar inte jag av någon utan suger. Är jag mot förmodan inte sugen på sex så kan jag absolut ge en avsugning, det tar några enstaka minuter och det kan jag bjuda på.

• Anonym (ibland!)
    Trazzel skrev 2013-01-27 13:57:52 följande:
    Jag blev lite förvånad att detta var så himla vanligt.. Att killarna frågar sina tjejer om de kan runka åt de. Hm, vilken konstig situation skulle jag känna tror jag. Ingen av mina pojkvännen har frågat eller uttryckt nån som helst önskan för hjälp med detta, min nuvarande skulle skämmas ögonen ur sig han blir knallröd bara jag nämner onani typ. Då är han en vääääldigt sexuell kille som vill ha mkt sex och inget blygsamt sådant. Frågade han skulle jag göra det självklart, men just onani känns som nåt man gör själv?
    Jag tror inte att det är så himla vanligt att man BER om det. Min man har aldrig bett mig om det, däremot har jag själv tagit initiativet massor av gånger.

Det händer när han är sugen på sex men jag inte lika sugen. Då handlar det inte om att jag inte VILL ha sex, bara att jag inte känner den rätta kåtheten och att den ansträngning som skulle krävas av mig för att jobba upp en egen upphetsning och få orgasm känns övermäktig. Då erbjuder jag mig hellre att hjälpa honom att njuta. Jag ser inte problemet med det. Jag vill inte ha samlag utan att först känna lust, och min man vill inte heller ha samlag om inte jag njuter lika mycket som han. Men att erbjuda denna lilla "sexuella tjänst" är faktiskt lustfyllt för båda även om inte jag kommer.

Jag tror att det som gör att man tänker olika om det här, är att man har olika syn på vad det egentligen är som sker. Om man betraktar "onani" som någonting som uteslutande görs på egen hand, eller om ömsesidig sex även kan ha inslag av onani - eller att man möjligen betraktar manlig sexualitet som skamlig på något sätt. För mig är det inte alls konstigt med onani som en del av ömsesidigt sex, och jag känner inte heller att båda absolut måste komma för att man ska kunna ha sex tillsammans.

Men om man formulerar någonting som ett KRAV i sexuella sammanhang, eller agerar väldigt egoistiskt, blir det självklart fel från början.
  • Bondtösen

Nämen herregud! Det är väll ingen tjänst man gör! Sex är väll något som ska vara för båda eller, egen njutning kan man ju göra på egen hand! Då behövs bådas lust! Hur kan man kräva något sådant?!

• Anonym

Ja jag säger detsamma som dig Bondtösen.

Sex är ju lust. Han vill ju att jag runkar med inlevelse & kåthet oxå.
    Så då måste jag låtstas.

Jag har aldrig vart med om nån kille som ber en runka åt honom förut.
    Och jag har vart med en hel del...

• Anonym (Mackan)
    Anonym (Jasså?) skrev 2013-01-26 21:53:58 följande:
    Fast nu förutsätter du att mannen alltid har mer sexlust än kvinnan. I vårt förhållande är det tvärt om jag (kvinnan) som vill oftast och om jag då bara skulle runka honom när han väl får lust så skulle jag ju aldrig få sex. Det handlar inte om att jag inte orkar utan att jag är kåt och vill knulla, inte ligga och dra i hans snorre. 
    OK! För mig så är det du beskriver en i princip otänkbar situation; trodde att de allra flesta män ALLTID väljer sex med en kvinna framför att bli avrunkad och att diskussionen här främst uppstår när kvinnans lust inte är så stor...

Lite "off topic", men trist att det är så många som inte "matchar"... Jag skulle gärna ligga med min hustru i princip varje dag, hon tycker att det räcker med ca en gång i veckan (och ja - hon får orgasm o.s.v.).
  • Anonym (Hehe)

Jag tycker att man ska inte ge orgasm eller slika sin kvinna om han inte få tillbaka lika mycket

• Anonym
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-27 20:02:30 följande:
    Jag tycker att man ska inte ge orgasm eller slika sin kvinna om han inte få tillbaka lika mycket
    Jag skulle då fan inte vilja att han slickade mig om han inte ville.
    Typ "men snääälla slicka mig lite då"
    "okej men va fan va jobbigt, då får du skynda dig"

OJ så kåt man skulle vara NOT
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?