• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Tom Araya
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:20:12 följande:
    Jag ser inte det mysiga eller kärleksfulla att runka av någon, du får ursäkta mig men vad fasiken är mysigt med det? :p
    Inte jag heller och min känsla är att runka av någon inte är speciellt skoj, tror dessutom att min man gör det bäst på egen hand.
    Om du inte kan se det kärleksfulla i att ge njutning eller själv får en positiv känsla av att ge njutning och uppleva sin älskade njuta så tycker jag du är rätt sorglig faktiskt.
  • J a d e d

Jag tycker den här diskussionen känns lite konstig. Ibland kan ju själva sexet vara att runka av karln. Eller att bland annat runka av.
    Det måste väl ändå handla om situationen. Eller TS man förväntar sig att hon skall sköta hela hans runkande åt honom i precis alla lägen, enligt något slags runk-schema eller...? Obestämd
    Och sedan alla som svarar att de aldrig skulle få för sig att runka av sin man. Vad handlar det om egentligen?

In my soul there?s a world for you.
  • Anonym (Cissi)
    Tom Araya skrev 2013-01-28 01:43:31 följande:
    Om du inte kan se det kärleksfulla i att ge njutning eller själv får en positiv känsla av att ge njutning och uppleva sin älskade njuta så tycker jag du är rätt sorglig faktiskt.
    Hur är det sorgligt att inte runka av någon? haha vad liten din värld måste vara ifall du menar allvar med din kommentar :S
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:48:42 följande:
    Och sedan alla som svarar att de aldrig skulle få för sig att runka av sin man. Vad handlar det om egentligen?
    Kan bara tala för mig och det är helt enkelt inte min grej, det känns som en onödig grej att göra eftersom min man nu kan ta hand om det ensam.
  • Ojsan
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:49:45 följande:
    Hur är det sorgligt att inte runka av någon? haha vad liten din värld måste vara ifall du menar allvar med din kommentar :S
    Så du kan inte ge njutning utan att få något tillbaks?
  • Linda Gr
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:48:42 följande:
    Jag tycker den här diskussionen känns lite konstig. ....
    Håller med, tror ni som aldrig skulle få för er att runka av sin man att det är en feministisk fråga så har ni helt fel. Var inte så pryda, runka och smaka på er man så får ni mångdubbelt tillbaka, jag lovar, been there - done that!!
  • J a d e d
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:51:05 följande:
    Kan bara tala för mig och det är helt enkelt inte min grej, det känns som en onödig grej att göra eftersom min man nu kan ta hand om det ensam.
    Men om han älskar just dina händer då?
    In my soul there?s a world for you.
  • Mattias 855

Fast det är faktiskt så att det är VÄLDIGT mycket skönare och sexigare när någon gör det på en jämfört med att smeka sig själv....

• Anonym (Cissi)
    Ojsan skrev 2013-01-28 01:52:48 följande:
    Så du kan inte ge njutning utan att få något tillbaks?
    Hmn njutning är ett brett begrepp, jag gör inte sånt som jag inte vill...speciellt när det handlar om en sådan oviktig sak som att runka av någon.
    Sen gör jag saker jag inte alltid är jättepigg på för att vara snäll, men inga sexuella grejer...det är lite för oviktigt för att jag skulle bry mig. 
  • Tom Araya
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:51:05 följande:
    det känns som en onödig grej att göra eftersom min man nu kan ta hand om det ensam.
    Resonerar du lika om allt han kan göra själv?
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?