• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • GGN
    Anonym skrev 2013-01-25 17:14:40 följande:
    Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

Då kan han ju gå tillbaka till sina ex då, tack och hej. 
    Att runka av honom är en sexuell handling och du har uttryckt att du inte vill ha sex. Jag anser att i sex ingår petting och oralsex. 
    Han är vidrig som tycker du ska göra något du inte vill. 
  • Anonym (Usch)

Nej..varför vill han ens att du gör det om du inte vill? Sjukt avtändand. han kan väl göra det själv bara??

• Anonym (Mannen)

Min fru runkar aldrig åt mig. Det får jag sköta själv. Här sker inget sexuellt i någon riktning om inte hon är på humör. Jag är alltid på humör 

• Anonym (M34)

Ja min sambo runkar alltid åt mig om jag ber henne. Det händer emellanåt om vi inte har tid eller orkar ha sex, t ex sent på natten eller på morgonen innan jag ska till jobbet. Ibland suger hon istället vilket förstås är skönare.

För mig är det inget konstigt att man kan ge sin partner sexuell tillfredsställelse utan att själv få något tillbaka just där och då. Ibland kanske inte orken finns eller så är man inte lika kåt som ens partner är. Så länge man inte känner sig tvingad att göra något man inte vill.

Min erfarenhet är att om båda ska vara lika sugna och det alltid måste vara millimeterrättvisa i sängen, så blir det ett rätt skralt sexliv. Det är befriande att kunna vara spontan och ha variation. Ibland leder en handling också till att man själv blir upphetsad och slutar i gemensamt samlag eller onani.

• Anonym (Qvinna 73)

Det blir inte ofta mer i min ålder, men gubben behöver ibland få lätta på trycket.

Lite baktanke har jag nog också, han blir foglig och hålls på bättre humör, och gör sen som jag vill.

Det känns BRA att ha full kontroll. Jag smeker, runkar, suger och pratar snusk med ögonkontakt.

Vanligen ingen brådska, brukar gärna dra ut på det. Lättar på lite och smeker kring pungen, när jag ser det ?närmar sig?. Blir jag trött i handen kommenderar jag honom att runka själv.   

En effektiv avslutare, är att med andra handen, massera mellangården hårt, eller sticka ett finger i anus, då blir han vild. (Använder nitrilhandske och spott eller glidmedel)    

• Anonym (Luttrad)
    Anonym (Qvinna 73) skrev 2025-08-18 11:57:09 följande:

Det blir inte ofta mer i min ålder, men gubben behöver ibland få lätta på trycket.

Lite baktanke har jag nog också, han blir foglig och hålls på bättre humör, och gör sen som jag vill.

Det känns BRA att ha full kontroll. Jag smeker, runkar, suger och pratar snusk med ögonkontakt.

Vanligen ingen brådska, brukar gärna dra ut på det. Lättar på lite och smeker kring pungen, när jag ser det ?närmar sig?. Blir jag trött i handen kommenderar jag honom att runka själv.   

En effektiv avslutare, är att med andra handen, massera mellangården hårt, eller sticka ett finger i anus, då blir han vild. (Använder nitrilhandske och spott eller glidmedel)    

Låter underbart! Sexigt och lekfullt,men ändå kärleksfullt och framförallt äkta närhet och intimitet!
    Hur gamla är ni?
  • Anonym (Meddelande)

Min fru runkar jämt åt mig. Utan att jag ber om det. Hon plockar alltid fram kuken när vi exempelvis halvligger i soffan och kollar tv. Och så börjar hon leka med  den. Ligger och smeker den och "smårunkar". Samma sak när vi går och lägger oss. Hon somnar alltid med kuken i sin hand. När vi vaknar så det första hon gör är att hon tar tag iden och runkar en stund. Ibland händer det också att hon kryper ner och suger en stund. Men det här leder rätt sällan till regerätt sex (vad nu det är)...eller samlag. Vi har det också men inte så ofta.

Det är någonform av muskeminne som kickar in i henne. Nästan terapeutiskt. Och inte mig emot    :)

• Anonym (Meddelande)
    Anonym (Meddelande) skrev 2025-08-19 07:59:18 följande:

Min fru runkar jämt åt mig. Utan att jag ber om det. Hon plockar alltid fram kuken när vi exempelvis halvligger i soffan och kollar tv. Och så börjar hon leka med  den. Ligger och smeker den och "smårunkar". Samma sak när vi går och lägger oss. Hon somnar alltid med kuken i sin hand. När vi vaknar så det första hon gör är att hon tar tag iden och runkar en stund. Ibland händer det också att hon kryper ner och suger en stund. Men det här leder rätt sällan till regerätt sex (vad nu det är)...eller samlag. Vi har det också men inte så ofta.

Det är någonform av muskeminne som kickar in i henne. Nästan terapeutiskt. Och inte mig emot    :)

Och i tillägg...när hon gör det här så leder det nästan aldrig till orgasm för mig. Det är inte det det är frågan om. Visst...jag njuter men det eggar inte till utlösning. Det är mera avslappnande. 
  • jontebula

Konstiga tjejer i den här tråden som inte vill göra det skönt för sina män , vad är det för fel på er ???

• Anonym (Jonte)

Skulle aldrig I livet begära av min fru att hon skall runka av mig när hon sagt nej till sex. Det är bara grisigt. 

• Anonym (Luttrad)
    Anonym (Jonte) skrev 2025-08-20 21:04:26 följande:

Skulle aldrig I livet begära av min fru att hon skall runka av mig när hon sagt nej till sex. Det är bara grisigt. 

Begära: Nej!
    Önska: JA!!
  • Anonym (Never!)
    jontebula skrev 2025-08-19 10:04:33 följande:

Konstiga tjejer i den här tråden som inte vill göra det skönt för sina män , vad är det för fel på er ???

En riktig man anstränger sig och vill göra det skönt för sin kvinna, och förväntar sig inte slappt att hon ska uppoffra sig medan han bara ligger/ sitter där och mår bra.
  • Anonym (Never!)
    Anonym (Jonte) skrev 2025-08-20 21:04:26 följande:

Äntligen en man som fattar något.
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?