Anonym (Mackan) skrev 2013-01-26 19:59:05 följande:
Lustigt vad många här som verkar anse sig behöva ha sexlust för att runka sin man?! Jag har haft sju eller åtta flickvänner och alla har gladeligen gjort mig den lilla tjänsten när jag bett dem (om de inte hellre ville ha samlag). Självklart gjorde jag andra saker för dem - sexuella eller annat - när de bad mig.
Om inte min hustru skulle ha orkat eller "haft lust" med denna enkla sak (i min värld inte mycket märkvärdigare än om en kvinna hustru ber mig klia hennes rygg eller massera hennes axlar - d.v.s. kräver ingen "lust") under de två år hon inte ville ha samlag under graviditet och säkert 1,5 år därefter - så skulle vi inte ha varit gifta längre...
Nej tack till lata, själviska kvinnor! (Om de har en riktigt slö och självisk karl så kan jag dock förstå dem, men inte annars.)
Fast nu förutsätter du att mannen alltid har mer sexlust än kvinnan. I vårt förhållande är det tvärt om jag (kvinnan) som vill oftast och om jag då bara skulle runka honom när han väl får lust så skulle jag ju aldrig få sex. Det handlar inte om att jag inte orkar utan att jag är kåt och vill knulla, inte ligga och dra i hans snorre.