• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • Anonym (Mackan)

Lustigt vad många här som verkar anse sig behöva ha sexlust för att runka sin man?! Jag har haft sju eller åtta flickvänner och alla har gladeligen gjort mig den lilla tjänsten när jag bett dem (om de inte hellre ville ha samlag). Självklart gjorde jag andra saker för dem - sexuella eller annat - när de bad mig.

Om inte min hustru skulle ha orkat eller "haft lust" med denna enkla sak (i min värld inte mycket märkvärdigare än om en kvinna hustru ber mig klia hennes rygg eller massera hennes axlar - d.v.s. kräver ingen "lust") under de två år hon inte ville ha samlag under graviditet och säkert 1,5 år därefter - så skulle vi inte ha varit gifta längre...

Nej tack till lata, själviska kvinnor! (Om de har en riktigt slö och självisk karl så kan jag dock förstå dem, men inte annars.)

• Anonym (aldrig)
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-26 19:37:31 följande:
    Det är inte alla kvinnor som kan runka bra faktiskt.
    Vadå dumpa? Kanske du är sån som kan inte runka alls:)

Tja, det lär ju du aldrig få reda på iallafall så det är rätt irrelevant.

För övrigt är det väl en jäkla skillnad på att en kvinna tycker om att utföra en tjänst även om hon inte är kåt själv, eller om hon faktiskt inte vill det. Hur kan man inte se det? Om det är nån som är självisk så är det väl mannen som ställer en massa krav som han inte har nån rätt att ställa. 
  • Anonym

Han säger till mig att jag får väl vara mer kåt då....

öhh ja hur då?

• Anonym (aldrig)
    Anonym skrev 2013-01-26 20:41:19 följande:
    Han säger till mig att jag får väl vara mer kåt då....

öhh ja hur då?

Din man verkar respektlös och egoistisk.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Mackan) skrev 2013-01-26 19:59:05 följande:
    Lustigt vad många här som verkar anse sig behöva ha sexlust för att runka sin man?! Jag har haft sju eller åtta flickvänner och alla har gladeligen gjort mig den lilla tjänsten när jag bett dem (om de inte hellre ville ha samlag). Självklart gjorde jag andra saker för dem - sexuella eller annat - när de bad mig. Om inte min hustru skulle ha orkat eller "haft lust" med denna enkla sak (i min värld inte mycket märkvärdigare än om en kvinna hustru ber mig klia hennes rygg eller massera hennes axlar - d.v.s. kräver ingen "lust") under de två år hon inte ville ha samlag under graviditet och säkert 1,5 år därefter - så skulle vi inte ha varit gifta längre... Nej tack till lata, själviska kvinnor! (Om de har en riktigt slö och självisk karl så kan jag dock förstå dem, men inte annars.)

• Anonym (Jasså?)
    Anonym (Mackan) skrev 2013-01-26 19:59:05 följande:
    Lustigt vad många här som verkar anse sig behöva ha sexlust för att runka sin man?! Jag har haft sju eller åtta flickvänner och alla har gladeligen gjort mig den lilla tjänsten när jag bett dem (om de inte hellre ville ha samlag). Självklart gjorde jag andra saker för dem - sexuella eller annat - när de bad mig.

Om inte min hustru skulle ha orkat eller "haft lust" med denna enkla sak (i min värld inte mycket märkvärdigare än om en kvinna hustru ber mig klia hennes rygg eller massera hennes axlar - d.v.s. kräver ingen "lust") under de två år hon inte ville ha samlag under graviditet och säkert 1,5 år därefter - så skulle vi inte ha varit gifta längre...

Nej tack till lata, själviska kvinnor! (Om de har en riktigt slö och självisk karl så kan jag dock förstå dem, men inte annars.)
    Fast nu förutsätter du att mannen alltid har mer sexlust än kvinnan. I vårt förhållande är det tvärt om jag (kvinnan) som vill oftast och om jag då bara skulle runka honom när han väl får lust så skulle jag ju aldrig få sex. Det handlar inte om att jag inte orkar utan att jag är kåt och vill knulla, inte ligga och dra i hans snorre. 
  • KimPossible

Min man har egna händer, har inte din det?

• Thaleya1

Med tanke på att min sambo aldrig bett mig runka av honom, så har jag svårt att sätta mig in i sammanhanget.

förstår liksom inte varför han inte kan runka själv, om jag onanerar så gör jag ju det själv, ifall vi inte har sex ihop. Förstår liksom inte varför man ska be någon som inte är sugen på sex just då att göra dem en sexuell tjänst. jag tycker det känns lite obehagligt faktiskt, som utnyttjande av personen eller halvvåldtäkt på sig själv.

Sen har jag iofs aldrig sagt nej till sex och kommer nog aldrig att göra det. Jag har högre sexlust än min sambo.

• Anonym (Kåt fru)

Han skulle aldrig be mig, som jag inte ber honom när jag vill ha en stund för mig själv.

Han hörde om min väninna som satt o runka av karln framför tv, och det tycker han är osmakligt, för om dom inte ska ha sex för att båda är kåta, så kan han dra i snorren på egen hand och inte utsätta henne för det, som uppenbart inte är kåt.

En polare till honom har numera problem med potensen eller nåt, han har från läkaren ordinerats flera avrunkningar per dag, men får problem då hon inte har tid osv, för göra det själv kan han ju inte, detta håller min man på att gå i taket på, va är det för lata karlar som inte orkar dra i kuken själv när kvinnan inte har tid eller lust???   

• paret

Du ska absolut inte göra nåt mot din vilja i sexuella sammanhang.
    Vad är skilnaden på ställa upp ppå onani och ställa upp på sex då du inte vil?
    Jo han utnyttjar dig.
    Dessutom är han ett svin som inte respekterar ett nej, han är säkert kapabel till än värre saker känns det som, utan att veta mera än första inlägget så hävdrar vi att du ska skilja dig från honom.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?