• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Min man vill alltid att jag ska runka åt honom när jag inte vill ha sex.
    Jag tycker väl att jag borde slippa när jag inte har sexlust.
    Men enligt honom har alla hans ex gjort det.
    Dom har runkat varje gång han ber om det.
    Och det är flera ggr i veckan

Vi har lite dåligt sexliv just nu för jag har nyss fått barn

• Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?
  • lostinspace

Handlar väl mest om att tillfredställa sin partners behov, att göra något för personen i fråga istället för att bara tänka på sig själv. Har väl också lite med att göra med hur ofta man har sex och hur bra sexlivet är i övrigt skulle jag tro...

• Anonym (Hanna)

Skulle göra det om han ville, men han är inte så förtjust i det, gör det bättre själv. Ger hellre oralsex och det njuter han mera av. Fast om jag inte alls hade lust skulle det vara svårt att ge med känsla, då är det kanske bäst att säja nej.

• lykantrophona

Det finns knappt stunder då jag inte är kåt men han är det. Skulle han be mig om att suga av honom (föredrar detta framför att runka av honom) och jag hade tid skulle jag antagligen göra det. Undantaget om jag är sjuk, men jag föredrar aldrig tv framför sex.

Om man verkligen har ett dåligt sexliv tycker jag att man kan anstränga sig lite för sin partner. Att använda handen kommer ju varken göra ont eller vara särskilt jobbigt, väl? Och om det någonsin vänder, kan du be honom om tjänster tillbaka. ;)

• Cheeses

Nej absolut inte. Kan inte vara så vanligt med tjejer som runkar av sina män, låter helt sjukt. Han har väl egna händer??!

• Anonym (Hehe)

Eller be nån annan kvinna göra det, om ni tycker att det är obehagligt. Jag som kvinna tycker att man borde göra det ibland:)

• Anonym
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-25 21:57:21 följande:
    Eller be nån annan kvinna göra det, om ni tycker att det är obehagligt. Jag som kvinna tycker att man borde göra det ibland:)
    flera ggr i veckan handlar det om.
    Svårt att spela kåt
  • Cheeses
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-25 21:57:21 följande:

Händer det att din man onanerar åt dig? Eller är det bara kvinnor som ska onanera åt sin partner?
  • Anonym

Har aldrig runkat min kille men brukar suga honom när jag inte vill ha sex, gillar att få honom att komma. När jag har mens så kan jag suga honom varje dag, då är det ofta jag som frågar om han vill det ;o

• Anonym (Hanna)
    Cheeses skrev 2013-01-25 22:01:27 följande:
    Händer det att din man onanerar åt dig? Eller är det bara kvinnor som ska onanera åt sin partner?

Cheeses, du skriver också att det låter sjukt med tjejer som runkar sina män. Jag tror tvärtom att det är vanligare att man gör det skönt för varandra, och gillar det, än att inte göra det.

Min man smeker mej, vi ger varandra oralsex, men för mej är själva ordet onanera att man gör det själv. Om man använder händerna för att göra det skönt för den andre är det smek, hångel eller smeksex enligt mej.

Du har verkligen missat något om du inte förstått skillnaden mellan att göra det själv eller att bli smekt av nån annan, man kan inte överraska sej själv, och det är njutning att se sin partner bli kåt bortom all sans.
  • Stormallan

Kan tillägga att även om jag gör det åt min man så hade jag inte gjort det om jag hade varit TS. Då hade jag känt mig "tvingad", och då hade han fått bita i det sura äpplet.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?