• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-08 07:58:47 följande:
    Kunde inte hålla mig. Testade idag Äl+9 och det skiljer 1 min mellan testerna därav lite starkare på den ena.
    Tagna inom tiden och på sista 5-6 min.

i1337.photobucket.com/albums/o680/lovemisslov...

Vad tror ni?
    Troligtvis stort Grattis till dig oxå =) kan tipsa om att testa med clearblur digital =) jag testade 3 dagar innan beräknad mens och testa positivt då =) Hoppas Hoppas att du får positivt där oxå Hjärta
  • VEA

Gabbi81 och Pau: Det känns så jäkla härligt! Hur mår du Pau? Hur mår du gabbi? Har de jobbiga känslorna lagt sig lite?

• Sofia 383

Det är klart jag inte ska ha två stycken:) det finns fler som behöver ett paket :) Det är jag som inte tänkte med huvudet riktigt och jag ber om ursäkt för det :) Hoppas alla här inne mår bra och att går framåt för er:) Kramar till er :)

• VEA

Då har jag fått svar från Sofia 383 och hon har redan blivit utvald så jag får ge paketet till en annan.

Så jag kommer att göra som så, att den förste som skriver här att denne vill få paket skickat till sig och inte blivit vald av annan ber jag forumvärden skicka till.

Kram tjejer!

• Pixlar
    VEA skrev 2013-03-08 19:32:23 följande:
    Pixlar: Åh så tråkigt! Hann du använda monitorn? Då är det på det igen. Tycker monitorn varit ett fantastiskt hjälpmedel. Var din mens försenad? Jag håller timmarna för er! Stor kram
    VEA skrev 2013-03-08 19:32:23 följande:
    Pixlar: Åh så tråkigt! Hann du använda monitorn? Då är det på det igen. Tycker monitorn varit ett fantastiskt hjälpmedel. Var din mens försenad? Jag håller timmarna för er! Stor kram
    Jaa, har använt den en månad, men den kom aldrig upp på max.. och eftersom att mensen kom nu antar jag att jag inte har haft någon ägglossning den här månaden. Hoppas på nästa!

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • VEA

Och kossann är den lycklige! Jag ska meddela forumvärd vid tillfälle. Kan inte skriva till henne från mobilen nämligen.

Hoppas du ska få stor nytta av den! :)

• VEA

Härligt att få möjligheten att göra er så glada! Kram till er!

• Pau
    VEA skrev 2013-03-08 20:32:27 följande:
    Gabbi81 och Pau: Det känns så jäkla härligt! Hur mår du Pau? Hur mår du gabbi? Har de jobbiga känslorna lagt sig lite?

Jag mår bra förutom en hemsk trötthet och lite illamående till och från :) hur mår du själv? :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!