• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • esiol

Då är vi på samma blad, härligt! :) Jag är 31 och min man 30 :)

Frajda 80 skrev 2013-03-05 08:38:12 följande:
    Jag får ju förhoppningsvis mina paket denna vecka och ska ha mens på fredag så jag är ju på 0 kan man ju säga. Vi har inga barn sen tidigare. Ålder 33 i år på mig och min man blir 30.

• Spirello
    esiol skrev 2013-03-05 08:02:04 följande:
    Är det fler här inne som har kommit typ noll, alltså inte ens kunnat börja med ÄL testerna? Alla verkar redan bra så långt framme och en del redan gravida :) Någon som också inte har barn sedan innan?

Jag har inte heller kommit särskilt långt. Jag fick använda monitorn för första gången dag. Första barnet är det vi försöker med här.
  • gabbi81

Verkar vara några runt 30 här. Jag hänger på er.. :) Går nog tyvärr in på cykel 2 imorgon med monitorn. Känner tyvärr av allt,så som det brukar vara innan mens. Förväntar mig att den kommer som ett brev på posten imorgon. :( Är en riktig PMS-kärring.

• VEA
    gabbi81 skrev 2013-03-05 19:29:00 följande:
    Verkar vara några runt 30 här. Jag hänger på er.. :) Går nog tyvärr in på cykel 2 imorgon med monitorn. Känner tyvärr av allt,så som det brukar vara innan mens. Förväntar mig att den kommer som ett brev på posten imorgon. :( Är en riktig PMS-kärring.

Nej usch vad tråkigt men räknar inte bort det helt ;). Alla sådana symtom kan även bero på en graviditet :). Jag är själv 32 år, 33 blir jag senare i år. Håller tummarna!
  • gosis
    VEA skrev 2013-03-05 09:04:24 följande:
    Gosis: Jag har inte bestämt mig ännu ;). Du då?
    nej först tänkte jag testa på imorn, bara för skojs skull, men man hoppas ju alltid, och det är på tok för tidigt. Men lördag eler söndag kanske :)
    Jag vet ju inte när min BIM är nu? 
  • Millini

Usch. Pms blir ju inte direkt bättre av att kryddas med lite besvikelse, uppgivenhet, ilska och sorg.. Och så hoppas man en massa fast man försöker samtidigt hålla nere hoppet. Mina menssymptom smyger sig sakta på också, får nog innan helgen. Bara börja kissa igen..
  • gabbi81
    Millini skrev 2013-03-05 21:38:56 följande:

Usch. Pms blir ju inte direkt bättre av att kryddas med lite besvikelse, uppgivenhet, ilska och sorg.. Och så hoppas man en massa fast man försöker samtidigt hålla nere hoppet. Mina menssymptom smyger sig sakta på också, får nog innan helgen. Bara börja kissa igen..

Usch. Så klockren beskrivning av vad man känner... Rynkar på näsan Nu har jag ont i magen så antar väl att den kommer under dagen.
    Ja det är väl så. Bara att börja kissa igen... Hoppas monitorn inte börjar fråga efter stickor förrän dag 9 denna gången.
  • gabbi81
    VEA skrev 2013-03-05 19:52:21 följande:

Nej usch vad tråkigt men räknar inte bort det helt ;). Alla sådana symtom kan även bero på en graviditet :). Jag är själv 32 år, 33 blir jag senare i år. Håller tummarna!

Tack! tyvärr så tror jag inte själv på det... Så tydliga menssymptom, som alla andra gånger.
    Skulle bli mäkta förvånad om det skulle vara något annat än mens... Men härligt att du försöker vara positiv och rycka upp mig. Tack! Får ta tag i det och börja om från början. Med monitorn så känns det iaf som att man kanske har någon möjlighet att få till det då man iaf träffar äl och får förvarning när den är på g. Hoppas alla får en bra vecka!
  • Trasslet

Missad omgång? Vår lillgrabb blev superrisig igår (på min maxdag!) och hade över 40 graders feber (vi gissar på fler tänder) = inget mys. Får se om han mår bättre ikväll, så att vi åtminstone hinner försöka en gång. Suuuuurt!

• wonders

Usch då. Låter som att alla behöver lite värme och omtanke. Sänder lite över tråden. Hjärta Ja och så lite solsken för det mår man ju alltid bättre av. Solig

Svar på tråden 30 utvalda 2013!