• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-10 08:02:40 följande:
    Jag med, kommer att fortsätta följa er och hoppas att det blir många plus i tråden.

Nu hoppas man bara att lilla knoddisen vill stanna.

Stort grattis! :)))
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-10 09:02:12 följande:
    när ringer man mvc och bokar en inskrivningtid?

Jag ska på inskrivning på torsdag, går då in i vecka 8. Ringde typ veckan efter jag plussat :)
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-10 13:16:43 följande:
    Tack allesammans för alla gratulationer, betyder jättemycket att ni har stött mig och hjälpt mig. 

Kommer att fortsätta följa er och hejja på tills förhoppningsvis alla fått sina plus och bebisar :)

Ni som har plussat här inne, är ni med i någon november tråd, och vilken?? 

Nej är inte med i någon grupp mer än den gruppen som forum värden skapat för oss som plussat :) välkommen dit :))
  • gosis

tack alla, ja nu har det sjunkit in lite under dagen och är jätte lycklig.

ja, jag tänkte gå med i någon mer grupp, men känns som om man inte ska sitta och prata om grav symptom och sådant här. Är nog lite smärtsamt för dem som fortfarande kämpar.  Jag vet inte, men jag skulle själv tycka det va lite jobbigt :))

Ja ett samtal till mvc blir det nog imorn.

En sak, fattar inte hur det kan bli 2-3 veckor på det digitala bara, äl va ju förra veckan mellan måndag och onsdag nån gång, troligtvis på ons, men cykeln blev ju längre denna månad, men vet ju inte när bim är heller??

Tänkte ta ett till test, sticka om 2 veckor, se om det blir starkare, för då kanske det är närmre bim??
    Men plussade ju som sagt på BIM-3 med sonen, så kanske vart lte tidigt denna gången med? 

• Millini

Här har mensen kommit. Så var det med det.

Ingen ljus dag direkt.

Grattis till alla plus, några kroppar verkar fatta vad de ska göra iaf...

• gosis
    Millini skrev 2013-03-10 20:06:07 följande:
    Här har mensen kommit. Så var det med det.

Ingen ljus dag direkt.

Grattis till alla plus, några kroppar verkar fatta vad de ska göra iaf...
    tråkigt för dig, är alltid lika surt. Men hur länge har ni försökt...??
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-10 20:04:26 följande:
    tack alla, ja nu har det sjunkit in lite under dagen och är jätte lycklig.

ja, jag tänkte gå med i någon mer grupp, men känns som om man inte ska sitta och prata om grav symptom och sådant här. Är nog lite smärtsamt för dem som fortfarande kämpar.  Jag vet inte, men jag skulle själv tycka det va lite jobbigt :))

Ja ett samtal till mvc blir det nog imorn.

En sak, fattar inte hur det kan bli 2-3 veckor på det digitala bara, äl va ju förra veckan mellan måndag och onsdag nån gång, troligtvis på ons, men cykeln blev ju längre denna månad, men vet ju inte när bim är heller??

Tänkte ta ett till test, sticka om 2 veckor, se om det blir starkare, för då kanske det är närmre bim??

Men plussade ju som sagt på BIM-3 med sonen, så kanske vart lte tidigt denna gången med? 

Antagligen visar testet 2-3 veckor för att det är så längesen du blev befruktad, kanske räknat fel på al? Mitt första test visade 1-2 veckor när jag gjorde test ca en vecka senare igen så stod det 2-3 veckor på mig stämmer det iaf
  • Millini
    gosis skrev 2013-03-10 20:10:56 följande:
    tråkigt för dig, är alltid lika surt. Men hur länge har ni försökt...??

Sen september 2011... Många långa månader...

Men vi har en son, som blir 3 i sommar. Han håller mig över ytan, denna fantastiska glädjespridare! Och att han finns gör ju iaf att jag vet att det inte är omöjligt för oss. Han tog ett år att tillverka...
Svar på tråden 30 utvalda 2013!