• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gosis
    wonders skrev 2013-03-10 07:49:28 följande:
    Stort grattis gosis. Vilken skön avslutning på veckan för er. Hoppas på fler under detta året gärna denna månad.
    Ja verkligen, kunde inte avslutas på ett bättre sätt. :)
  • 123456

Det kan du göra på en gång. Först brukar det vara ett informationsmöte och sen i v 10-12 inskrivning. I mitt landsting i alla fall.

• gosis
    123456 skrev 2013-03-10 09:28:59 följande:
    Det kan du göra på en gång. Först brukar det vara ett informationsmöte och sen i v 10-12 inskrivning. I mitt landsting i alla fall.
    tack, ska ringa på måndag och kolla.
  • gosis
    gosis skrev 2013-03-10 13:13:48 följande:
    tack, ska ringa på måndag och kolla.
    tack, tack :)) Känns super bra!!!
  • gosis

Tack allesammans för alla gratulationer, betyder jättemycket att ni har stött mig och hjälpt mig. 
    Kommer att fortsätta följa er och hejja på tills förhoppningsvis alla fått sina plus och bebisar :)

Ni som har plussat här inne, är ni med i någon november tråd, och vilken?? 

• LillGumzan

Grattis till er alla VIP och alla ni som plussat:):):) Själv kämpar jag  vidare, var i januari två år sedan jag slutade med mina p-piller.

KRAM till er 

• VEA
    gosis skrev 2013-03-10 13:16:43 följande:
    Tack allesammans för alla gratulationer, betyder jättemycket att ni har stött mig och hjälpt mig.  Kommer att fortsätta följa er och hejja på tills förhoppningsvis alla fått sina plus och bebisar :) Ni som har plussat här inne, är ni med i någon november tråd, och vilken?? 

gosis skrev 2013-03-10 13:16:43 följande:
    Tack allesammans för alla gratulationer, betyder jättemycket att ni har stött mig och hjälpt mig.  Kommer att fortsätta följa er och hejja på tills förhoppningsvis alla fått sina plus och bebisar :) Ni som har plussat här inne, är ni med i någon november tråd, och vilken?? 

Inte ännu men tänkte gå med i en när sådan startar där jag bor eller så startar jag en sådan lite längre fram. Du då? Ringa barnmorskan kan man göra direkt. Ska själv också ringa på måndag.
    LillGumzan skrev 2013-03-10 13:18:59 följande:
    Grattis till er alla VIP och alla ni som plussat:):):) Själv kämpar jag  vidare, var i januari två år sedan jag slutade med mina p-piller. KRAM till er 

LillGumzan skrev 2013-03-10 13:18:59 följande:
    Grattis till er alla VIP och alla ni som plussat:):):) Själv kämpar jag  vidare, var i januari två år sedan jag slutade med mina p-piller. KRAM till er 

Heja dig! Håller tummarna!
  • egrandin

Grattis till er som blivit gravida!!

Har haft en dålig vecka med ett ännu värre humör, och veckan som kommer ser ut att bli lika dålig. Mår illa lite till och från, hungrig nästan hela tiden och lite yr. Mensen bör komma om en vecka, eller ja.. Den bör inte komma alls men aa :) vi får se. Vill inte hoppas för mycket heller, så man blir besviken. Denna eviga väntan :(

Svar på tråden 30 utvalda 2013!