• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80

Nämen GRATTIS!!!

Själv har jag fått paketet från 12345, TACK!

Men monitorn från Clearblu har inte kommit en och idag började mensen....

• VEA

Jag har valt Sofia 383 att skicka vidare ett paket till.

Och tack för alla grattis och Sofia 383, nu hoppas vi att Clearblue monitor ska vara till lika stor nytta!

• kossann

Grattis till er som har plussat!
    Själv har jag BIM på torsdag, lång väntan dit :/ 

• strumpan123

Grattis till plussen!
    Här är det bim+9, kroppen är knäpp eller om äl inte kommer som den ska. Har köpt äl-test till nästa månad för att se vad som sker 

• 123456
    VEA skrev 2013-03-08 11:01:39 följande:
    Jag har valt Sofia 383 att skicka vidare ett paket till.

Och tack för alla grattis och Sofia 383, nu hoppas vi att Clearblue monitor ska vara till lika stor nytta!

Sofia383 verkar vara poppis för Bananer80 valde henne också när hon plussade. Hon kanske inte behöver två paket. Får jag föreslå mammas lilla ängel hennes historia berör verkligen....
  • gabbi81
    VEA skrev 2013-03-08 09:45:02 följande:

Jag ser ett streck! Igår kunde inte jag heller hålla mig. På dag 25 i min cykel och äl + 11. Då fick jag GRAVID 1-2 veckor på Clearblue digitaltest (kan tyvärr inte ladda upp bild, vet inte varför det inte funkar). Var tvungen att testa idag också och det visade samma resultat. WIIIII, jippi! Jag slog in testet som en present till min man och han blev överlycklig :). Wow! Så lycklig.... Vilken lycka.... Tror jag är den första i gruppen som lyckas med hjälp av monitorn? Gosis: Ett stort grattis till er :))))
    Härligt!!! Grattis!! Va skoj!!

Yes, du är den första med hjälp av monitorn!! Niice!!

Lycka till!!  
  • VEA

123456: Jag har nu skrivit till Sofia 383 för att se om det stämmer. En person kan såklart inte få två paket :) men det har nog även forumvärd koll på :).

• Pixlar

Jag ser ett streck! Igår kunde inte jag heller hålla mig. På dag 25 i min cykel och äl + 11. Då fick jag GRAVID 1-2 veckor på Clearblue digitaltest (kan tyvärr inte ladda upp bild, vet inte varför det inte funkar). Var tvungen att testa idag också och det visade samma resultat. WIIIII, jippi! Jag slog in testet som en present till min man och han blev överlycklig :). Wow! Så lycklig.... Vilken lycka.... Tror jag är den första i gruppen som lyckas med hjälp av monitorn? Gosis: Ett stort grattis till er :))))

Grattis VEA! Skrattande  Själv fick jag min mens idag, men du, och alla andra här inne som har plussat eller bara peppar, gör att jag kan hålla hoppet uppe! Kram på er alla!
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • VEA

Pixlar: Åh så tråkigt! Hann du använda monitorn? Då är det på det igen. Tycker monitorn varit ett fantastiskt hjälpmedel. Var din mens försenad? Jag håller timmarna för er! Stor kram

• Pau

Stort Grattis! Så glad att ni får känna samma härliga och underbara känsla som vi känner här hemma! Lycka till med allt  Hjärta
Svar på tråden 30 utvalda 2013!