• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    VEA skrev 2013-03-08 21:13:43 följande:
    Pau: Ja, vi har barn sedan tidigare. Jag har mått bra och inte mått illa. Trötthet har jag dock drabbats av men det är helt okej :)

Okej :) får hoppas att du kommer må bra denna graviditeten oxå :)
  • Pau
    gosis skrev 2013-03-08 21:37:39 följande:
    Tack, men tar inte ut något i förskott ännu. På söndag ska jag testa igen och då med en ny sticka, så får se vad denne visa, och så hade jag tänkt och ta ett CB digitalt då kanske, har ju 2 hemma så en borde man ju kunna avvara. Men man vill ju inte testa för tidigt med den. Men som sagt får se på söndag :)

Jag förstår :) när har du beräknad mens? :)
  • gosis

Pau:

jag har ingen aning denna gången.
    Min mens brukar komna som en klocka. Men min Äl vart ju enbhel vecka senare än vad den brukar vara. Så det vart alldeles för få dagar mellan Äl och min ordinarie Bim som skulle vart i tisdagars. Skulle bara vart 6 dagars luatfas isåfall. Och jag brukar ha mellan 11-13 dagar.
    Så om man räknar på det så skulle min Bim bli allt från söndag- tisdag.

Men vet att jag plussade med sången på Bim- 3 förra gången :))

Jag hoppas så att det inte vada är spök.

• gosis

VEA :

Hasa vad kul, jag hoppas det. Men känner knappt några grav symtom så har inte ens haft en tanke på att det kanske skulle kunna ta sig. Hoppas gör man ju :))
    Återkommer med uppdatering. :)))))

• 123456

Gud vad roligt med alla plus! Fantastiskt. Det är ju kul att monitorn fungerat också och det gick ju fort! Nu har forumvärden lite att hålla reda på va gäller skicka vidare.Glöm inte att skriva i gravidtråden... Frajda80 skönt att paketet kom fram och hoppas de är snabba på familjemedia med att skicka resten. Gav dem din adress så fort jag fick den. Lycka till! 

• VEA

Gosis: Snart söndag!!! Då vet vi helt säkert men jag tror verkligen det är så :)))

• gosis

VEA
    Ja jag hoppas det. Iiihh, är lite nervös.
    Men tog ett idag oxå på morgonen och tyckte att det va lite starkare, men hann aldrig ta ett kort. Vi är redan på väg och sitter i bilen. Ska tillbringa dagen i Jönköping. Hälsa på lite vänner, shoppa lite och bara umgås med min lilla familj :)

• VEA

Gosis:
    Klart det är så att du är gravid wiii! Grattis än en gång! Och ha en mysig lördag med familjen.

• Pau
    gosis skrev 2013-03-08 23:49:08 följande:
    Pau:

jag har ingen aning denna gången.

Min mens brukar komna som en klocka. Men min Äl vart ju enbhel vecka senare än vad den brukar vara. Så det vart alldeles för få dagar mellan Äl och min ordinarie Bim som skulle vart i tisdagars. Skulle bara vart 6 dagars luatfas isåfall. Och jag brukar ha mellan 11-13 dagar.

Så om man räknar på det så skulle min Bim bli allt från söndag- tisdag.

Men vet att jag plussade med sången på Bim- 3 förra gången :))

Jag hoppas så att det inte vada är spök.

Aha okej håller tummat och tår på att vi får ett positivt besked imorgon
Svar på tråden 30 utvalda 2013!