Gravid i Göteborg 2013
Nu e vi hemma. Så skönt!@
Nu e vi hemma. Så skönt!@
Är rädd att vår tjej får.för.mycket mat. Hon har inte dom där.hungerskriken mer. Och vi får knappt väckt henne för och mata henne. Går ju på medicin så var uppe nu och tog dom. Tänkte jag väcker henne för att mata henne. Men d blev bara 2 bajsblöjor istället. Ska manringa bvc och fråga hur man ska göra?? Vill inte hon inte får tillräcklogt mes mat. Även omm vi intr tänkt väcka henne på nätterna men resten av dagarna vill jag ju ha en livlig bebis..inte bara sovande..
Jag vet inte vad som händer alls. Är ledsen nu igen. Dottern jar ju som sagt kämpat med.maten. och jag med.brösten. Idag vakna jag och har obt i dom och dom känns spränhfyllda och droppar lite ur dom. Kan d ha runnit till då? Tilde har inte ätit nåt under natten. Sista.målet var vid 23 och hon var lite vaken nu i morses för hon hafe spytt i sängen. Nör jag vat uppe vid 2 inatt så provade jag och väcka henne men gick intr. Bmev bsra 2 bajsblöjor väldigt tätt. Kan hon ha fått för mycket mat? Hon sover bara. Vill inte ha så trött bebis. Hon har varit mer aktiv än såhär. Men nu bara dåsig. Vill ibte hon ska må dåligt. E rädd vi ska tappa för mycket igen. Hoppas bvc kan ge.mig.svar
Nu gråter hon i alla fall efter att legat i sin säng ett tag