Gravid i Göteborg 2013
Bebis som vägrar sova själv idag och bara äter. Känns som d inte är.stopp på henne hehe. Ska mjölken bli tjock sen med?.just nur.det lättmjölk på den och rinner väldigt lätt från dom när msn trycker.
Bebis som vägrar sova själv idag och bara äter. Känns som d inte är.stopp på henne hehe. Ska mjölken bli tjock sen med?.just nur.det lättmjölk på den och rinner väldigt lätt från dom när msn trycker.
Grattis på födelsedagen Danii B
Man går ner snabbt märker jag. Har på en vecka gått ner 6 kg redan. Magen e inte snygg dock. Imorgon blir d ta bort förbandet och sätta kirurgtejp över istället. Så d inte börjar lukta och så. Mannen får va sjuksköterska. Jag ser ju inte hihi
Hoppas alla haft det bra i värmen.
Jag sliter mitt hår snart!! Vår dotter har totalt vänt. Förut har hon kunnat sova själv. Nu är det som hon inte finner ro att ligga själv mer. Vet inte vad man ska göra mer. Kan ju ibte fylla henne med mat heller för att hon ska bli lugn. Får väl prova och gå ut och gå med henne i vagnen. Men får panik snart. Sömnbrist totalt och kommer bli feber snart igen.
Jag sliter mitt hår snart!! Vår dotter har totalt vänt. Förut har hon kunnat sova själv. Nu är det som hon inte finner ro att ligga själv mer. Vet inte vad man ska göra mer. Kan ju ibte fylla henne med mat heller för att hon ska bli lugn. Får väl prova och gå ut och gå med henne i vagnen. Men får panik snart. Sömnbrist totalt och kommer bli feber snart igen.
Nån som har nåt bra tips på en bra napp man kan ha? Som inte är för stor..hon finner ju sig till ro genom att suga men den nappen svärisarna köpte vill hon inte ta.
Hur har ni gjort med babyskyddet ni som ska åka bil med era små? Fram eller bak?
Vi har haft henne fram nu dom få gånger vi åkt. Men idag provade vi bak. Känns bättre när vi är två i bilen då kan jag ha mer koll på henne känner jag. Trösta om hon blir ledsen. Tror inte jag kommer köra djälv sen. Men sen är babyskyddet så lätt att flytta till fram sen med.