Inlägg från: TeddyGirl82 |Visa alla inlägg
  • TeddyGirl82

Gravid i Göteborg 2013

MissKaos skrev 2013-07-28 15:42:29 följande:
    OJ! Det är verkligen kvalmigt idag... Känns i kroppen. V 22 idag.. Och jag börjar läääängta efter bebis redan! Har ju en massa planerat som tur är! Viktkurvan pekar stadigt uppåt. Jag kommer få jobba för det sedan. Har redan drömmar om att springa en halvmara nästa höst. KÄnns som om varvet är helt orimmligt. Få bebis i dec och göra en halvmara på våren? Njae.. Ska försöka masa mig upp t gymmet och gå på spinning iaf.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Bra och ha ett mål ju. Tycker jac låter vettigt
  • TeddyGirl82
    Gravid BF- LISTAGravid  
    * TeddyGirl82 - 31 år, Torslanda, första barnet 3/7  
    * September2009 - 32 år, Mölndal, andra barnet 17/7
    * LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7
    * WeeBee - 33 år, Frölunda, första barnet, 20/7 * Dannii B - 31 år, Mölndal, tredje barnet 23/7
    * solskenstjejen- 29 år, Angered, tredje barnet 5/8
    * SusannneL- 25år, Angered, första barnet 7/8  
    * MoonFlight- 29 år , Skepplanda, fjärde barnet 17/8
    * Chickie- 33 år, nära Kviberg, andra barnet 21/9 * MissKaos - Kviberg, andra barnet 7/12  

BabyFöddaBaby:
    * Vilgot och Lillpyret-  24 år, Brunnsbo, andra barnet född 130623

* TeddyGirl82- Tilde 130719 
  • TeddyGirl82
    WeeBee skrev 2013-07-28 22:32:20 följande:
    Min har sovit på sidan sedan hon kom till världen...oftare sidan än på rygg. På BB sa dom att sidan eller rygg är bra...men inte mage!

Nä mage vet jag.
  • TeddyGirl82

Mvc var inte farligt nä. Blev mycket lugnare

Bara få henne och sova mer på rygg. Hon vägde ju 3495 när hon föddes. 3140 när vi åkte från bb. Idag väger hon 3640 så det är bra grejer hon äter

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-29 16:23:42 följande:
    HIttade så söta kläder på ICA. De har även sett med bodys och byxor och tillhörande hjälmmössa. Måste ha!!Eco dessutom. Kunde inte besätmma mig för färg bara. Men pyjamasen fick följa med hem 99kr. Mer orange i verklgheten än på bilden.

Hehe häftig. Och du e jättefin med din mage.
  • TeddyGirl82
    solskenstjejen skrev 2013-07-29 19:25:40 följande:
    MissKaos: fin mage du har :)

Teddy: Skönt att tjejen går upp i vikt.

Kl 13:40 föddes vår lille Edvin. Han vägde 4780gr och är 54cm så det var en redig klump

Han mådde ok men får lite syrgas för att hjälpa andningen att komma igång. I övrigt såg han fin o bra ut tyckte de.

Känns lite konstigt för mig att ligga på BB utan min bebis i samma rum. Han ligger ju på neontalavdelningen. Min man gick precis för att titta till Edvin och även för att vara med vid matningen som snart är dags.

Jag hoppas kunna ta mig upp ur sängen imorgon så jag oxå får hålla honom igen.

Hur går det för er andra??

LillaLoppan?? Några känningar?

Grattis!!! Hoppas på det bästa för er!
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-07-29 23:20:29 följande:
    Grattis!

Edvin är ett namn som vi har på vår lista med :)

Här blir det igångsättning imorgon :) 

Lycka till!
  • TeddyGirl82
    annvian skrev 2013-07-30 08:41:28 följande:
    Hej hej,

Jag hittade hit i elfte timmen kan man säga. Stämmer BF-listan med er som är här i tråden? Själv har jag bf 9/9. Andra barnet.

Någon som går på Barnmorskegruppen?

Ja den stämmer
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013