jennyz - ja efter 3 års försökande så kommer dessa 9 månader vara helt underbara ! :)
Jag ska på min 1:a extrakontroll nu sedan jag blev " utskriven" från min spec.läkare. Så nu ska jag på Sunderby sjukhus och träffa en överläkare som ska göra ett ultraljud och kolla mig, ska bli spännande, men jag är såå jävla nervös. Jag känner ingenting ! Kanske jag inte har kvar bejbisen, den kanske är död.. :( fan är så jäkla nojjig!!!! Men sist såg den ut att må toppen, då simmade den runt och vinkade! Blev helt tårögd, tänk att den ena lever fortfarande!!!
Det enda "tecken" jag har på att vara gravid är att jag har gått upp lite i vikt, sedan stramar det i siderna ibland, min kompis som nu är höggravid hade / har likadant, hon sa någon om ligamentet hit å dit.. Ska iaf ta upp det med läkaren och höra vad det kan vara.. Men annars känner jag ingenting, har inte spytt, inte mått illa, inga ömmande bröst INGENTING! Ja jag kanske ska vara glad att jag är " lyckligt lottad" men man vill ha tecken, jag vill spy för det är ett kvitto för mig...att jag faktiskt fortfarande är gravid..
Ja vi får se på måndag hur det går
Kul att få en tjej till, då antar jag att du har en del kläder sparade osv, alltid bra :)
Hur många år är det mellan barnen ?
Skönt med barnvakt så du kan vila ut, det är du värd!
Hoppas att tabletterna hjälper dig, och kom ihåg känner du dig megatrött så är det av dom, jag kunde knappt vara varken till 19-19,30 på kvällarna när jag tog dom - klubbad säl.