Nezzan: har hört att man får gå över två veckor, men är inte säker...
Ja trodde aldrig att jag skulle somna inatt, men somnade vid två, sedan behövde jag aldrig gå upp förrän halv nio!! Vaknade såklart några ggr, men inte värre att jag somnade om snabbt igen, jippie!!! Men kliade MYCKET innan... Tycker faktiskt att jag kliat lite mindre idag på dagen också, hoppas det håller i sig! Börjar för första gången på länge tro att jag fixar att vänta till 5 augusti...
Har börjat få mer och mer flytningar dock, vilket är vanligt, men gör att jag får springa på toa och kolla så det inte är blod, lite deja vu från ruvartiden...
Hela85: typiskt, har de bara tappat bort provet!?! Jag kan inte minnas att jag fick vänta en hel vecka på provsvaren, jag hade UVI vid ET, kände symtom dagen efter, sedan blev det olidligt, så en vecka fick jag knappast vänta på medicin, känns ju positivt att du inte har några symtom, men bra att de kollar... Jag hade ordentliga symtom, bland det jobbigaste fysiskt jag varit med om, usch!!!
Idag har jag städat dotterns rum-det behövdes!!! Sambon håller på att bygga om hennes nya rum, bebisen ska få hennes gamla rum, längtar till att inreda...har legat o vilat en hel del och googlat på idéer på inredning, passar på att rensa ut bebissaker som hon haft kvar...