Hela85: jag har varit inlagan typ, har njutit som mest efter RUL vid båda graviditeterna, man slutar nog aldrig helt oroa sig tyvärr...inte jag i alla fall...sedan när bebisen är född ville jag hela tiden se att hon andades, och nu är jag orolig att annat ska hända... Men det blir en annan typ av oro i alla fall! Efter RUL ska du se att du kanske kan se det annorlunda, de ser väldigt mycket på RUL, och berättar om de saker de kollar på, som ser bra ut, så inser man att bebis trots allt mår finfint därinne...sedan kommer du känna rörelser vilket gör det enklare att njuta... Ont i svanskotan...försök att ställa dig upp med jämna mellanrum och röra dig lite, jag har också ett sittandes jobb och har haft problem av och till med olika delar av ryggen...
Inatt har jag kors i taket fått sova helt normalt för att vara gravid!!! Har vaknat några ggr och kliat lite och varit på toa en gång, men sovit större delen av tiden från det att jag somnade vid elva till halv åtta när dottern väckte mig, WOW!!!! Undra vad som var mirakelmedlet, badet (kändes som kroppen samlade mindre vätska igår) eller bara tur!!!?!
En vecka kvar till inskrivning nu i alla fall, nedräkning börjar...