• M C

FLs värsta floskler, nomineringstråd!

Det är några år sedan jag startade en sådan här tråd, det är dags igen eftersom det kommer nya floskler som tar plats på FL-himlen.

Så, kom igen, vilken är din värsta floskl?   

Floskler - sånt som eg inte sägger ett dyft annat än att talaren i fråga saknar argument.

Kom in med några fina saftiga idiotiska floskler - gärna sådan du svänger dig med själv!

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 22:16
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m69125375.html
  • Svar på tråden FLs värsta floskler, nomineringstråd!
  • Ziraya
    sär skriven skrev 2013-03-11 20:20:10 följande:
    Jag vet inte, har aldrig fördjupat mig i vilket. Men får lite kväljningar av uttrycket hur som helst. BIM, så vitt jag förstått, är det datum man enligt cykeln skall ha mens men eftersom man tänker sig att knullidulla lite så vill man ju inte HA mens den dagen, alltså blir det ett... *trumvirvel* BIM-DATUM!

Kräks
    Haha! Alltså, jag förstår tänket, men det måste ju finnas något uttryck som passar bättre? Typ BTD (beräknad test-dag).
  • sär skriven
    LillGris skrev 2013-03-11 20:20:55 följande:

HAHAHA! "Ont i tjejmagen efter gos med myspinnen, BIM på onsdag, kan jag vara gravid?"
    Wtf just happened here?!
    "Låg med benen i vädret så inte mysresterna skulle rinna ut efter fredagsmyset" *bitch slap*
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • oOOo  oOOo

"jävligt bra sagt Johannes"
    citat Fasadklättraren 

i olika konfigurationer 

• M C

Inga påhopp, tack! (jag vill inte bli ifrågasatt)

• sär skriven
    Ziraya skrev 2013-03-11 20:22:11 följande:
    Haha! Alltså, jag förstår tänket, men det måste ju finnas något uttryck som passar bättre? Typ BTD (beräknad test-dag).
    Vad som helst är bättre. VAD SOM HELST. Vad har man mer att lägga till i agendan annars? "BBD" (beräknad befruktningsdag)? "BKMD" (Beräknad köpa mjölk-dag")?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • M C
    LillGris skrev 2013-03-11 20:20:55 följande:

HAHAHA! "Ont i tjejmagen efter gos med myspinnen, BIM på onsdag, kan jag vara gravid?"
    Wtf just happened here?!
    O GOD, den är bra. (läs: obehaglig)
  • Lindir

"Man är inte äldre än man känner sig".
    Jo, det är man.

Rude and not ginger
  • LillGris
    sär skriven skrev 2013-03-11 20:22:11 följande:
    "Låg med benen i vädret så inte mysresterna skulle rinna ut efter fredagsmyset" *bitch slap*

BIM må vara ett hemskt uttryck men mysrester.. Jag kräks i min mun :(
  • Ziraya

"Det här är faktiskt känsliga rummet och man får inte vara elak mot TS här!!!" (läs: man får inte på något vis visa att man kanske inte helt och fullt håller med TS).

Svar på tråden FLs värsta floskler, nomineringstråd!