• M C

FLs värsta floskler, nomineringstråd!

Det är några år sedan jag startade en sådan här tråd, det är dags igen eftersom det kommer nya floskler som tar plats på FL-himlen.

Så, kom igen, vilken är din värsta floskl?   

Floskler - sånt som eg inte sägger ett dyft annat än att talaren i fråga saknar argument.

Kom in med några fina saftiga idiotiska floskler - gärna sådan du svänger dig med själv!

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 22:16
    www.familjeliv.se/Forum-27-260/m69125375.html
  • Svar på tråden FLs värsta floskler, nomineringstråd!
  • LillGris

Eller min personliga favorit, sagd av någon anonym riktad till någon som visar sitt nick: "alltså du är ALLTID så jävla taskig i ALLA trådar man ser sig i!"

• Jellybeanbaby
    LillGris skrev 2013-03-11 20:29:03 följande:
    Eller min personliga favorit, sagd av någon anonym riktad till någon som visar sitt nick: "alltså du är ALLTID så jävla taskig i ALLA trådar man ser sig i!"
    Underbar Skål
    orka
  • Ziraya
    sär skriven skrev 2013-03-11 20:28:31 följande:
    Och då kan man ju faktiskt även planera att knulla, alltså blir det BIM ett par veckor efter. Alltså det finns tusentals trådar om BIM-dag på diverse datum.
    Du använder väldigt fula ord. Hur kan du? Tänk på barnen! Jag tror attordet du letar efter är "myyyysa".
  • sär skriven
    LillGris skrev 2013-03-11 20:29:03 följande:
    Ja och sedan startas det en tråd där man gråter ut över stämningen på forumet.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Ziraya

"Valfria enfrågepartiet är faktiskt inget enfrågeparti! Det är det enda partiet som verkligen bryr sig om Sverige!"

• sär skriven

"Ja e inte låg ut bildad ba fö ja rösstar på sverije demmokraterna!!!!"

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Smecker
    sär skriven skrev 2013-03-11 20:30:59 följande:
    Ja och sedan startas det en tråd där man gråter ut över stämningen på forumet.
    För själv är man alltid SÅ oskyldig.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

"Jag skriver aldrig som anonym."

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • M C

SD är faktiskt inte rasister, jag röstade på dem för att jag känner att ingen bryr sig om Sverige!

Undo these cuffs and I'll show you
Svar på tråden FLs värsta floskler, nomineringstråd!