• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 17:06:41 följande:
    Varför lurar du i honom falska förhoppningar? Han kan hantera det bättre om han tidigt lär sig förstå kvinnors förakt och negativa inställning till män med små kukar.

Vad försöker du åstadkomma, bitterfitta?

Förakt? Nej. Negativa inställning? Tja. Alla har personliga preferenser. Personligen föredrar jag lite större kukar, men det är för att jag gillar det visuella. Porrskadad antar jag. Då penetrationen är igång känner jag knappt någon skillnad mellan mindre/medel/medelstora. Jag kunde dock tänka mig en riktigt stor skulle göra ont. Också; nästan alla kvinnor som kan komma av penetration kommer av både större kukar och bara ett par fingrar. Känslan av att vara uttöjd, "stuffed" är något vi anammat från porren, som där blivit populärt eftersom killar vill vara stora. Visst är det en annorlunda känsla, men det är verkligen inte en central del av sexet.

Rapporter om medellängd på kukar varierar mellan 9-15cm. Tycker du att TS har en "liten kuk" så spenderar du för mycket tid på FL.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:33:45 följande:

Vad försöker du åstadkomma, bitterfitta?
    Förakt? Nej. Negativa inställning? Tja. Alla har personliga preferenser. Personligen föredrar jag lite större kukar, men det är för att jag gillar det visuella. Porrskadad antar jag. Då penetrationen är igång känner jag knappt någon skillnad mellan mindre/medel/medelstora. Jag kunde dock tänka mig en riktigt stor skulle göra ont. Också; nästan alla kvinnor som kan komma av penetration kommer av både större kukar och bara ett par fingrar. Känslan av att vara uttöjd, "stuffed" är något vi anammat från porren, som där blivit populärt eftersom killar vill vara stora. Visst är det en annorlunda känsla, men det är verkligen inte en central del av sexet.

Rapporter om medellängd på kukar varierar mellan 9-15cm. Tycker du att TS har en "liten kuk" så spenderar du för mycket tid på FL.
    Jag belyser och upplyser män om omfattningen på kvinnors negativa inställning till män som inte har stor kuk. Allt för många män lever i tron att kvinnorna är nöjda med vad de får, fast de inte är det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:38:33 följande:
    Jag belyser och upplyser män om omfattningen på kvinnors negativa inställning till män som inte har stor kuk. Allt för många män lever i tron att kvinnorna är nöjda med vad de får, fast de inte är det.
    Kära idiot. 

Bara för att min flickvän inte är lika tight som min lösfitta är eller för att hennes bröst inte ser ut som vissa modellers bröst gör eller för att hennes hår inte går ner ända till rumpan som jag tycker är så sexigt så nöjer jag mig ändå. Japp, där sa jag ordet, jag NÖJER mig för hon är en helt underbar människa. Men det finns snyggare. Precis som det finns män med större kuk, du är dock inte en av dem.

Men sluta pesta ner varanda tråd. Du är som en hemorrojd. Sjukt irriterande och dyker upp som en plåga i röven 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:44:39 följande:
    Kära idiot. 

Bara för att min flickvän inte är lika tight som min lösfitta är eller för att hennes bröst inte ser ut som vissa modellers bröst gör eller för att hennes hår inte går ner ända till rumpan som jag tycker är så sexigt så nöjer jag mig ändå. Japp, där sa jag ordet, jag NÖJER mig för hon är en helt underbar människa. Men det finns snyggare. Precis som det finns män med större kuk, du är dock inte en av dem.

Men sluta pesta ner varanda tråd. Du är som en hemorrojd. Sjukt irriterande och dyker upp som en plåga i röven 

Jag har lika stor rätt som alla andra att yttra mig här och det tänker jag fortsätta med.. Till skillnad från många andra belyser jag det förakt och den nedvärderande syn som finns mot män som inte har stor kuk.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:47:42 följande:

Jag har lika stor rätt som alla andra att yttra mig här och det tänker jag fortsätta med.. Till skillnad från många andra belyser jag det förakt och den nedvärderande syn som finns mot män som inte har stor kuk.
    ja men samtidigt kan du inte vara nöjd med din lite över medelkuk för du känner att du vill vara störst 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:49:21 följande:
    ja men samtidigt kan du inte vara nöjd med din lite över medelkuk för du känner att du vill vara störst 

Nej, det är svårt att vara nöjd med något som man är nedvärderad och föraktad för.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:51:24 följande:

Nej, det är svårt att vara nöjd med något som man är nedvärderad och föraktad för.
    En del kanske föraktar de ja. Precis som vissa föraktar minde snygga människor, slappa fittor,små bröst eller finnar på ryggen
  • Anonym (hon den porrskadade med den ihåliga dildon)

Eh, never mind. Antingen saknar han verklighetsuppfattning eller så vill han bara provocera. Vilket som, är det inte värt att försöka tala vett i honom. Ta inte åt dig TS, jag önskar att du kommer få bättre självkänsla och få trivas med dig själv och din kropp. Att jobba med det är det bästa du kan göra. Det blir bra.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:53:46 följande:
    En del kanske föraktar de ja. Precis som vissa föraktar minde snygga människor, slappa fittor,små bröst eller finnar på ryggen

En del, en väldigt stor del !!! Det ska belysas så män har möjlighet att bygga ett eget förakt mot dessa skitindivider.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:57:56 följande:

En del, en väldigt stor del !!! Det ska belysas så män har möjlighet att bygga ett eget förakt mot dessa skitindivider.
    du har fel. Men de är en liten grupp som hörs mycket...på nätet och forum
Svar på tråden penis förstoring?