• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 22:57:56 följande:

En del, en väldigt stor del !!! Det ska belysas så män har möjlighet att bygga ett eget förakt mot dessa skitindivider.
    stirra man blint på sen sak så blir ju det ens verklighet och man läser bara om det och då kan det verka mycket...läser du på nätet och snöar in på t.ex folk som vill se sin fru bli knullad av andra så kommer du hitta det också. Det betyder inte att dom är många ute i det som kallas verkligheten
  • Anonym (Fritz)

Hördu anonym, vad är det som blir bättre av att du sitter här och försöker upplysa alla män om att de ska hata tjejer? Är det för att du ska få hämnd på nån?

Det här storlekstjafset har kommit till för att folk sitter och ljuger på internet. De flesta av oss tjejer lever lyckligt och har underbart sex med våra män och deras typ sådär 12-centimenters snoppar. Jag vet inte vad det är för verklighetsfrånvänd och konstig värld ni som håller på och tjatar om det här kommer ifrån, själv har jag aldrig brytt mig om centimetrar, aldrig haft nån kille som alls har mätt, aldrig fattat vad det där "utfylld" skulle betyda. Känner inte en enda brud som snackar om storlekar, och jag känner många.

Dock känner jag rätt många som har blivit behandlade som skit av elaka pojkvänner, tjejer som blivit våldtagna, slagna eller förnedrade. INGET av det har jag låtit gå ut över killar i allmänhet. Jag fattar att det inte är alla, nämligen. Förväntar mig att andra har lika mycket hjärna.

Till TS: trist att anonyma bittra killar tar över din tråd. Lyssna iaf på råden du får, vänta och se istället för att mixtra med piller osv, du kan ha helt fantastiskt sex som det är nu, med alla tjejer du vill utom kanske de som är helt porrskadade då och har hängt för mycket i fel kretsar.

• Anonym
    Anonym (Fritz) skrev 2013-03-19 23:13:01 följande:
    Hördu anonym, vad är det som blir bättre av att du sitter här och försöker upplysa alla män om att de ska hata tjejer? Är det för att du ska få hämnd på nån?

Förmodligen inget eftersom tjejer redan är storleksfixerade. Men då ska de också stå för sin åsikt och killar ska få veta hur det ligger till. En principsak. Jag hatar lögner och hyckleri.

De flesta tjejer skulle uppskatta 18 cm mycket mer än 12 cm, det är faktum. Varför vilseleda TS? 
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-19 22:23:14 följande:

Jag tar mitt ansvar genom att belysa och upplysa män om kvinnors fientliga inställning, systematiska mobbing och förakt mot män som inte har en stor kuk. Du behöver inte läsa, ta till dig eller bry dig i det om du inte vill.
    Ja, du gör verkligen någonting ädelt och nobelt när du försöker intala andra att de inte kommer att lyckas bättre än vad du har gjort.

Att projicera problemen uti sin egen upplevelsevärld på andra människor bara för att man kan identifiera sig med dem - ligger så långt bort ifrån ansvar som man kan komma. Du uttrycker den raka motsatsen till ansvar med ditt usla martyrskap.
  • Anonym
    Digestive skrev 2013-03-20 17:51:18 följande:
    Ja, du gör verkligen någonting ädelt och nobelt när du försöker intala andra att de inte kommer att lyckas bättre än vad du har gjort.

Att projicera problemen uti sin egen upplevelsevärld på andra människor bara för att man kan identifiera sig med dem - ligger så långt bort ifrån ansvar som man kan komma. Du uttrycker den raka motsatsen till ansvar med ditt usla martyrskap.

Du får tycka precis vad du vill. Jag kommer fortsätta upplysa. Mobbing och utstötning av människor utifrån hur de är skapta äcklar mig.
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-20 18:01:38 följande:

Du får tycka precis vad du vill. Jag kommer fortsätta upplysa. Mobbing och utstötning av människor utifrån hur de är skapta äcklar mig.
    Jag gillar främst hur mycket din "upplysning" berör själva problemet som du "upplyser" om - det gör vad du kallar för upplysning så fantastiskt trovärdigt.

Du gör ingenting annat än att sedimentera problemet du upplever - du gör ingenting för att förhindra det överhuvudtaget, utan du enbart bekräftar det och påminner världen om det. Du använder till och med samma referensskala att klassa kukar med som källan till problemet!?!?!?!?!?!?!?!??!??!??!!!?!?!???! Du står liksom näst ut i kön med att kalla precis samma medelmåttiga kuk för liten!?!?!?!?!?!?!?!??!??!??!!!?!?!???! Du går deras ärenden för att du själv inte kan stå emot och ju fler offer som du på något vis kan förlika din egen ynkedom med desto bättre känns det för dig.

Att överhuvudtaget gå in i en tråd med rubriken "penis förstoring?" och med formuleringar som "tjockleken är ingen vidare heller", "jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis", "leva med min lilla kuk" och tro att skiten som du kommer med skulle upplysa trådstartaren om det minsta lilla - kan helt ensamt stå för idiotin i dina eskapader.

Ta hand om dina egna problem din pajasmartyr.
  • Anonym
    Digestive skrev 2013-03-20 20:58:25 följande:
    Jag gillar främst hur mycket din "upplysning" berör själva problemet som du "upplyser" om - det gör vad du kallar för upplysning så fantastiskt trovärdigt.

Du gör ingenting annat än att sedimentera problemet du upplever - du gör ingenting för att förhindra det överhuvudtaget, utan du enbart bekräftar det och påminner världen om det. Du använder till och med samma referensskala att klassa kukar med som källan till problemet!?!?!?!?!?!?!?!??!??!??!!!?!?!???! Du står liksom näst ut i kön med att kalla precis samma medelmåttiga kuk för liten!?!?!?!?!?!?!?!??!??!??!!!?!?!???! Du går deras ärenden för att du själv inte kan stå emot och ju fler offer som du på något vis kan förlika din egen ynkedom med desto bättre känns det för dig.

Att överhuvudtaget gå in i en tråd med rubriken "penis förstoring?" och med formuleringar som "tjockleken är ingen vidare heller", "jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis", "leva med min lilla kuk" och tro att skiten som du kommer med skulle upplysa trådstartaren om det minsta lilla - kan helt ensamt stå för idiotin i dina eskapader.

Ta hand om dina egna problem din pajasmartyr.
    Syftet är att belysa dessa skadade individer som driver förakt och en nedvärderande inställning mot män som inte har stor kuk. Om fler kan få upp ögonoen för vad dessa förpestande människor för med sig för skit så kanske fler kan rikta avsky mot dem så de trycks undan och ingen vill ha med dem att göra.
  • Anonym (Morran)
    Anonym skrev 2013-03-20 21:14:32 följande:
    Syftet är att belysa dessa skadade individer som driver förakt och en nedvärderande inställning mot män som inte har stor kuk. Om fler kan få upp ögonoen för vad dessa förpestande människor för med sig för skit så kanske fler kan rikta avsky mot dem så de trycks undan och ingen vill ha med dem att göra.
    Men vi andra tjejer då? Som jag, som tycker att det räcker jättebra med 12 cm eftersom jag är känsligast ganska nära öppningen, och får ont om den slår i livmodertappen?   Som inte bryr mej om grovleken eftersom jag ändå inte får vaginalorgasmer, skulle inte få det med en falukorv ens. 
    Som tycker att ett hett sexliv är händer och kyssar och smak och smek och kön och doft och svett och inte bryr mej om storlek bara den  sitter på en sexig och mysig man?

Kan inte vi få svara TS och andra trådstartare här inne, unga killar en del, utan att du tar över varenda tråd och skriver att vi inte alls tycker så? Räknas inte vi? Jag vill gärna förmedla min ärliga åsikt till TS och tycker det är tråkigt att du "upplyser" om att han skulle bli föraktad för sin kuk, det får stå för dej. Det är inte min åsikt och eftersom jag är kvinna så kanske TS är minst lika intresserad av vad jag anser.

• Anonym
    Anonym (Morran) skrev 2013-03-20 21:37:50 följande:
    Men vi andra tjejer då? Som jag, som tycker att det räcker jättebra med 12 cm eftersom jag är känsligast ganska nära öppningen, och får ont om den slår i livmodertappen?   Som inte bryr mej om grovleken eftersom jag ändå inte får vaginalorgasmer, skulle inte få det med en falukorv ens. 
    Som tycker att ett hett sexliv är händer och kyssar och smak och smek och kön och doft och svett och inte bryr mej om storlek bara den  sitter på en sexig och mysig man?

Kan inte vi få svara TS och andra trådstartare här inne, unga killar en del, utan att du tar över varenda tråd och skriver att vi inte alls tycker så? Räknas inte vi? Jag vill gärna förmedla min ärliga åsikt till TS och tycker det är tråkigt att du "upplyser" om att han skulle bli föraktad för sin kuk, det får stå för dej. Det är inte min åsikt och eftersom jag är kvinna så kanske TS är minst lika intresserad av vad jag anser.

Klart du får ha din åsikt och yttra den har, har jag hindrat dig? Likväl har jag min och yttrar den.
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-20 21:14:32 följande:
    Exakt. Du vill att alla som du kan identifiera dig med blir likadana som dig, som överhuvudtaget bryr sig om dessa människor och som överhuvudtaget tar åt sig av deras åsikter. De ska nödvändigtvis gå igenom alla känslor av hat och förnedring som du själv har gått igenom, det ödet önskar du dem, ingenting mindre än vad som har knäckt dig - och allt för att väcka någon slags hatrörelse som inte du vill stå ensam i.

Förstår du inte att man helt självmant kan börja redan vid det högsta målet? Att man kan skaffa sig nog med integritet för att vid en given punkt i livet helt enkelt kunna ignorera dessa människor rakt av? Du kan släppa det här och börja där du också, det har aldrig varit försent och kommer aldrig någonsin att bli försent.

Du behöver inte någon form av upprättelse eller vendetta - du vinner ingenting på att bekräfta deras verklighet. Du behöver gå vidare och ta hand om dig. Det finns inte heller någon slags stolthet att svälja, det finns bara ett bättre liv att nå än att ge efter för sina plågoandar.
Svar på tråden penis förstoring?