• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2013-03-25 08:12:35 följande:
    tydligen så finns de det. innan hon träffade mig höll hon på med en grabb som jag råkar känna till, och han är känd för att ha enorm kuk. dom hade sex, hon berättade att det bara gjorde fruktansvärt ont. iallafall, hon stack från den killen av olika själ och valde mig istället och med mig är hon lycklig åtminstånde.
    Good for you, ändrar dock faktumet att hon innerst inne önskade att du hade en större kuk. 
  • Anonym (Jim)
    Anonym skrev 2013-03-25 13:46:33 följande:
    Good for you, ändrar dock faktumet att hon innerst inne önskade att du hade en större kuk. 

Så behöver de inte alls vara. Jag tror verkligen på min tjej när hon säger att hon absolut inte hade velat ha varken längre eller tjockare. Alla tjejer är inte så stora där nere och de kan bli mycket stök med en bamse
  • Anonym (Slartibartfast)

De flesta tjejer drömmer om att bli kluvna av en gigantisk fallos men det kan de ju inte säga högt.

• Anonym (Jim)
    Anonym (Slartibartfast) skrev 2013-03-25 21:23:20 följande:
    De flesta tjejer drömmer om att bli kluvna av en gigantisk fallos men det kan de ju inte säga högt.
    Klart de som vill de kan säga de:) men de flesta vill inte bli det :)
  • Faber
    Anonym (Jim) skrev 2013-03-25 22:20:10 följande:
    Klart de som vill de kan säga de:) men de flesta vill inte bli det :)
    Jomen det vill alla eller alla kanske tror att de vill. Såg en dokumentär för ett par år sedan om Jonah Falcon och andra med jättekukar. Samhället har flyttat idealet så att det som egentligen är en normalkuk ses som en liten kuk. En undersökning bland skolungdomar visade att nästan ingen kunde ange ens på ett ungefär hur stor en normal kuk var. De flesta killar gissade på runt 20 cm och tjejerna hade en ännu mera snedvriden uppfattning.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Faber

Med andra ord så ligger det något i set Slartibartfast skriver.

*Politiskt korrekt sidfot*
  • Anonym (Jim)
    Faber skrev 2013-03-25 22:44:08 följande:
    Med andra ord så ligger det något i set Slartibartfast skriver.
    Men jag håller inte med. Visst, de finns de som älskar stora kukar och det kan skrivas om det på nätet osv. Men jag har också haft sex med ett gäng kvinnor genom mitt liv och får alltid höra hur skönt och härligt det är. Min nuvarande flickvän önskar sig inte en millimeter till på något håll. Det skulle bara bli för stort.

Visst det är klart ni kan säga att hon ljuger, men det är jag som lever med henne och känner henne otroligt väl. 
  • Anonym (Joe)

Du hade kunnat få en dm av mig. Jag led av tvärtom-problemet när jag var i din ålder. Inte så skoj heller. Min nuvarande tycker som tur är att den är lagon även om hon var lite chockad i början.

• jonasalbin

www.störrepenis-tips.se Hittade jag många bra video klipp som visar hur en extender funkar fanns även tips på bra ställningar för oss med liten penis.
    Hälsningar Jonas

• BengtH
    jonasalbin skrev 2014-02-07 16:51:33 följande:

www.störrepenis-tips.se Hittade jag många bra video klipp som visar hur en extender funkar fanns även tips på bra ställningar för oss med liten penis.
    Hälsningar Jonas

Extender och andra mojänger förstorar inte penis utan töjer bara ut den. 

Kirurgi, fylla med silicon skulle jag aldrig våga hålla på med.

Jag höll på med olika övningar i flera år. Använde tyngder och har även töjt ut förhuden, jag har alltid neddragen förhud utan att det börjar ömma. Med ett rejält morgonstånd mäter jag 19 cm, vilket är över genomsnitt. Tidigare låg jag på 15-16 cm.

Tyvärr finns det alltid en baksida på myntet, min ihärdiga träning har gjort min penis slappare och vingligare, jag har svårt att bli stenhård. Är visserligen 43 år, så det är ändå på väg utför. Gillar min penis vid stånd, den är rejäl, skulle dock se att jag fick stånd oftare än på morgonen.  Är noga med kosten, så att blodtillförseln fungerar, brukar även kosta på mig ginseng ibland.

VARNING: Bild på min  Penis. !!!!  Klicka på egen risk.

bayimg.com/oAAkcaAgg
Svar på tråden penis förstoring?