• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-19 22:57:56 följande:

En del, en väldigt stor del !!! Det ska belysas så män har möjlighet att bygga ett eget förakt mot dessa skitindivider.
    Ja, hemligheten till framgång ligger naturligtvis i att bekräfta dessa människor och bry sig om dem till den grad att hat börjar odlas inom en.

• Anonym
    Digestive skrev 2013-03-21 00:20:59 följande:
    Ja, hemligheten till framgång ligger naturligtvis i att bekräfta dessa människor och bry sig om dem till den grad att hat börjar odlas inom en.

Ja.
  • Anonym
    Digestive skrev 2013-03-21 15:42:02 följande:
    Haha.. vilka dumheter. Skrattande

Inte alls, skulle vara ett nöje att få möta dom i en ring.
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-21 16:51:29 följande:

Inte alls, skulle vara ett nöje att få möta dom i en ring.
    Ja, sådana våldsfantasier tar dig jättelångt! "- Tänk om det..", "- Om det bara..", "- Kunde det inte.." och så vidare.

Det hade även gjort dig gott att eskalera ditt sätt att bekräfta dessa människor ifrån manisk forumsaktivitet till våldsamheter - för som du märker så finns det ju ett slut och en ände på din forumsaktivitet.

Du kommer aldrig att känna dig nöjd den här vägen, då den helt och hållet bygger på att de har rätt och att du faktiskt har en anledning till att känna som du gör. Du trampar vatten och jublar över att du inte sjunker helt.

Gå vidare. Du kan bättre än såhär. Hjärta
  • Anonym (Jossan)

Jag tycker inte att du ska göra det...

Tror inte att det här kommer hjälpa dig, men jag är lika gammal som du och hade inte sett några problem med din storlek. Det sitter mer i ditt huvud. :)

• shalse

Är det samma anonym som i tråd ut och tråd in sitter och tjatar om att alla kvinnor vill ha större kukar? Nu får du skärpa dig lilla gubben, som du bölar över det här får en ju och undra om du heter John Bobbitt innan de sydde tillbaks den? Nu kontaktar du en psykolog imorgon bitti, bums.

Anonym skrev 2013-03-20 05:57:58 följande:
    Förmodligen inget eftersom tjejer redan är storleksfixerade. Men då ska de också stå för sin åsikt och killar ska få veta hur det ligger till. En principsak. Jag hatar lögner och hyckleri.

De flesta tjejer skulle uppskatta 18 cm mycket mer än 12 cm, det är faktum. Varför vilseleda TS? 

• AAlexander01
    shalse skrev 2013-03-21 18:46:57 följande:
    Är det samma anonym som i tråd ut och tråd in sitter och tjatar om att alla kvinnor vill ha större kukar? Nu får du skärpa dig lilla gubben, som du bölar över det här får en ju och undra om du heter John Bobbitt innan de sydde tillbaks den? Nu kontaktar du en psykolog imorgon bitti, bums.
    Kvinnor har väl inte kukar?
  • shalse

Är den där anonyma en tjej så heter jag Alban.

AAlexander01 skrev 2013-03-21 18:53:57 följande:
    Kvinnor har väl inte kukar?

• Anonym
    shalse skrev 2013-03-21 18:46:57 följande:

Jag är i en del trådar. Finns minst en till anonym.

Dom som behöver psykolog är alla kvinnor som är fientligt inställda till män som inte har stor kuk och föraktar dem. 
Svar på tråden penis förstoring?