• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Anonym (Human)

Medel kuken är 18,5cm lång och 13cm i omkrets.. Men din kuk på 12 cm duger det lovar jag dig.

• Anonym (undrar)

Hm... Jag lär mig hantera det mer och mer men jag är långt ifrån nöjd. Då jag startade denna tråd va jag mitt i mitt första förhållande jag någonsin haft i mitt liv.

det höll i 14 månader, och hon va väldigt väldigt nöjd med sexet, så nöjd att hon fortfarande väljer MIG när hon är sugen såhär 1 år efter det tog slut. Vi har haft sex många många gånger efter det, och hon har aldrig vart nöjdare. Men det tror jag mer beror på att jag levererar jävligt bra förspel.

Dock ser det ut som att jag fortfarande växer, mätte upp till närmare 14cm här om dagen. ( nu är jag 20 år ). 

Men fortfarande så har jag tagit avstånd och avstått en jävla massa ligg för att jag inte vågat på grund av att jag tycker att den är för liten. ..

• tadetlugntibland

Känner igen mig i din beskrivning, dock tror jag att tjejer kan bli mer besviken på mig då jag är över 2m lång och har stlk 50 i skor(sjukt ironisk gen-blandning).. Men jag kan ju säga att du ska inte oroa dig för något, som ett gammalt ordspråk säger det finns fler sätt att flå en katt! Förspel! Förspel! Förspel! Dessutom har jag märkt att ju mer tjejerna mognar desto mindre bryr dom sig att hitta den där monster saken.. Hoppas också att alla män med mindre verktyg i byxan inser att ju bättre du behandlar kvinnan desto större blir din utrustning! Mvh man med liten penis som spelar livets spel på högsta svårighetsgraden

• Anonym (xxx)

Ok min ligger på 11cm på stånd.min förra tjej erkände att den va inte gjord till vissa ställningar.men både hon å sin tjej kompis tyckte att de va onödigt eftersom dom ansåg att utlösningen va de största problemet efter som ja ej kunde utföra att knulla en tjej.Så länge ja inte duger till de behöver ja inte nå större.Kompisen fråga min tjej om hon inte märkte hur ja kom under hon fick samlag.hon fick hålla sig för skratt när hon skulle ge mig njutning.när hon ryckte bort handen å säger ha du kommit.hon trodde ja skämtat om att ja skulle gå i gång mer av å se tjejen njuta tills hon få orgasm.

• Anonym (Huh?)
    Anonym (xxx) skrev 2015-05-02 15:50:47 följande:

Ok min ligger på 11cm på stånd.min förra tjej erkände att den va inte gjord till vissa ställningar.men både hon å sin tjej kompis tyckte att de va onödigt eftersom dom ansåg att utlösningen va de största problemet efter som ja ej kunde utföra att knulla en tjej.Så länge ja inte duger till de behöver ja inte nå större.Kompisen fråga min tjej om hon inte märkte hur ja kom under hon fick samlag.hon fick hålla sig för skratt när hon skulle ge mig njutning.när hon ryckte bort handen å säger ha du kommit.hon trodde ja skämtat om att ja skulle gå i gång mer av å se tjejen njuta tills hon få orgasm.

Va? Skriv om skriv rätt! Fattar hälften av dina rader.
  • dagon
    Anonym (Human) skrev 2014-09-24 15:01:52 följande:

Medel kuken är 18,5cm lång och 13cm i omkrets.. Men din kuk på 12 cm duger det lovar jag dig.

Fel 1. Särskrivning.
    Fel 2. Medellängden är lite drygt 13 cm. Medelbredden är inte fullt 12 cm.
    Här är senaste penisnytt:
    www.dailymail.co.uk/health/article-2975812/So-average-penis-length-Study-reveals-normal-manhood-5-2-inches-erect.html
    Anonym (undrar) skrev 2014-10-17 17:37:12 följande:

det höll i 14 månader, och hon va väldigt väldigt nöjd med sexet, så nöjd att hon fortfarande väljer MIG när hon är sugen såhär 1 år efter det tog slut. Vi har haft sex många många gånger efter det, och hon har aldrig vart nöjdare. Men det tror jag mer beror på att jag levererar jävligt bra förspel

Jag tror felet du gör här är att du har en bild av vad som är på riktigt. Riktigt sex ska vara si eller så och en riktig orgasm ska vara på ett visst sätt med vaginalsex. Du har en, som jag förstått, genomsnittlig penis (eller kanske större) och din ex tycker att du är en höjdare i säng. Du har ett bättre sexliv än den genomsnittliga 20-åringen tror jag.
    Anonym (undrar) skrev 2014-10-17 17:37:12 följande:

Men fortfarande så har jag tagit avstånd och avstått en jävla massa ligg för att jag inte vågat på grund av att jag tycker att den är för liten. ..

Vilket sitter i ditt huvud. Du har bra sex och är smart nog att leverera bra förspel, något som alla män borde dra lärdom av. Kolla in länken ovan och sätt in din egen penis i grafen och se var du hamnar.
  • Anonym (xxx)

Under många år kände ja rädsla över å våga träffa en tjej eftersom den va 11cm på stånd.min tjejs kompis fråga om hon drev med dem.kompisen berättade att hon blev besviken över å bytt till en kille som ha mindre än sitt ex.sen att min tjej trodde hon träffat en erfaren älskare .när min kompis avslöjar att ja va oskuld.hon frågade sin kompis om hon trodde ja skulle räcka till att bli av riden.Efter många övertalande ville hon ha sin kompis med som stöd.När hon säger till mig om ja vill att hon rider mig svara ja klart de.att båda hört om min rädsla att den inte ska duga till att knulla med.få kompisen säga att tror du att du kan hantera å rida en så liten,de fick mig å höra hon säga att de va de svåraste killen hon ridit.Hon säger att den lilla saken va svår riden.att höra dem båda säga att dom aldrig haft en sådan liten i sig.efter en minut hör ja kompisen säga de ser ut att de snart går för mig.kompisen tyckte de va skumt när hon fick köra så långsamt att båda säger den minsta snopp hon haft i sig börja bevisa att kompisen trodde att de va möjligt att ja ha förtidig utlösning.hon frågade om de stämde att en tjej sagt att hon runka av mig efter endast 10 15 sekunder hadde ja fått utlösning.att min kompis förberet dem så blev ja generad över när dom fått veta att ja ha samlivs bekymer.När hon trodde sig få en ny kille som va mer utrustad än den hon dumpa.så säger kompisen att bara å lära sig å inse att hon kommer få sämre sexliv på grund av de kompisen avslöjade till dem.att båda dem säga att de va minsta snopp dom sett .varför ja aldrig legat före fick dom å vilja veta om ja viste att ja led av förtidig utlösning.när hon hör mig säga att den gången kompisen runkade av mig gick de på ca 5-10sek.När hon säger till min tjej att hon trodde att ja komma behöva använda kondom .När båda säger med den lilla bli de inte så avancerat samlag som hon fick sig å bli orolig

• Anonym (påverkad?)
    Anonym (xxx) skrev 2015-05-02 21:49:59 följande:

Under många år kände ja rädsla över å våga träffa en tjej eftersom den va 11cm på stånd.min tjejs kompis fråga om hon drev med dem.kompisen berättade att hon blev besviken över å bytt till en kille som ha mindre än sitt ex.sen att min tjej trodde hon träffat en erfaren älskare .när min kompis avslöjar att ja va oskuld.hon frågade sin kompis om hon trodde ja skulle räcka till att bli av riden.Efter många övertalande ville hon ha sin kompis med som stöd.När hon säger till mig om ja vill att hon rider mig svara ja klart de.att båda hört om min rädsla att den inte ska duga till att knulla med.få kompisen säga att tror du att du kan hantera å rida en så liten,de fick mig å höra hon säga att de va de svåraste killen hon ridit.Hon säger att den lilla saken va svår riden.att höra dem båda säga att dom aldrig haft en sådan liten i sig.efter en minut hör ja kompisen säga de ser ut att de snart går för mig.kompisen tyckte de va skumt när hon fick köra så långsamt att båda säger den minsta snopp hon haft i sig börja bevisa att kompisen trodde att de va möjligt att ja ha förtidig utlösning.hon frågade om de stämde att en tjej sagt att hon runka av mig efter endast 10 15 sekunder hadde ja fått utlösning.att min kompis förberet dem så blev ja generad över när dom fått veta att ja ha samlivs bekymer.När hon trodde sig få en ny kille som va mer utrustad än den hon dumpa.så säger kompisen att bara å lära sig å inse att hon kommer få sämre sexliv på grund av de kompisen avslöjade till dem.att båda dem säga att de va minsta snopp dom sett .varför ja aldrig legat före fick dom å vilja veta om ja viste att ja led av förtidig utlösning.när hon hör mig säga att den gången kompisen runkade av mig gick de på ca 5-10sek.När hon säger till min tjej att hon trodde att ja komma behöva använda kondom .När båda säger med den lilla bli de inte så avancerat samlag som hon fick sig å bli orolig

Av nån anledning kan jag inte sluta läsa det här. Jag har läst om det flera gånger men fattar fortfarande ingenting?

Blev du riden av en tjej och hennes kompis för att de vill se om det gick att rida en liten penis som led av för tidig utlösning?

Lyckades du med det så måste du vara en sexgud!
  • Anonym (påverkad?)
    Anonym (M26) skrev 2016-01-19 13:07:51 följande:
    Nej, det har du inte, svällkroppar går INTE att förstora genom div övningar, något som en rad urologer har påpekat.
    Den bittra sanningen är att det inte finns något sätt att permanent öka storleken på en kuk idag, varken via kirurgi (ökar endast slaka storleken), piller eller övningar, så har man inte en kuk över det vetenskapligt bevisade medlet så är man dömd till ett liv i underläge när det kommer till sex/förhållanden.
    Så varför finns det då tusentals trådar och kostnadsfria forum som säger att övningar ger resultat?
    Jag är lite nyfiken på det. Man fattar ju att ett piller såklart är bluff men att kämpa med penisövningar är ju en helt annan sak.
  • Johan75
    Anonym (påverkad?) skrev 2016-01-19 13:12:36 följande:
    Så varför finns det då tusentals trådar och kostnadsfria forum som säger att övningar ger resultat?
    Jag är lite nyfiken på det. Man fattar ju att ett piller såklart är bluff men att kämpa med penisövningar är ju en helt annan sak.
    Det finns även tusentals trådar om hur människor blivit bortrövade av aliens, människors personliga möten med gudar, människors personliga möten med spöken, människor som hävdar att de kan se din framtid, och så vidare. Vill man väldigt gärna att något ska vara sant så är det nog relativt vanligt att man faktiskt intalar sig att det är sant. 
    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden penis förstoring?