• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Digestive
    Anonym skrev 2013-03-21 19:20:18 följande:

Jag är i en del trådar. Finns minst en till anonym.

Dom som behöver psykolog är alla kvinnor som är fientligt inställda till män som inte har stor kuk och föraktar dem
    Absolut och det säger sig självt. Vad har dock deras mentala hälsa med dig att göra? Behöver dessa människor må bra för att du själv ska må bra? Ni allihopa kanske borde gå i parterapi rent utav?

Lägga hela sin värdighet och mentala hälsa i händerna på idioter. Knappast konstigt att du mår skit. 
  • Anonym
    Digestive skrev 2013-03-21 23:44:17 följande:
    Absolut och det säger sig självt. Vad har dock deras mentala hälsa med dig att göra? Behöver dessa människor må bra för att du själv ska må bra? Ni allihopa kanske borde gå i parterapi rent utav?

Lägga hela sin värdighet och mentala hälsa i händerna på idioter. Knappast konstigt att du mår skit. 
    Till och med vissa som ivrigt i början av en granntråd hävdade att storleken inte har betydelse börjar nu räkna upp tillfällen då den faktiskt har det och således erkänner att de också föredrar stora. Man kan inte lita på någon av alla dessa hycklarkvinnor.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-22 07:03:48 följande:
    Till och med vissa som ivrigt i början av en granntråd hävdade att storleken inte har betydelse börjar nu räkna upp tillfällen då den faktiskt har det och således erkänner att de också föredrar stora. Man kan inte lita på någon av alla dessa hycklarkvinnor.
    Kan det vara så att du har en perfekt rövkuk? Alltså något mindre än porrkuk.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-22 07:15:48 följande:
    Kan det vara så att du har en perfekt rövkuk? Alltså något mindre än porrkuk.

Finns det en perfekt liten kuk, nej det gör det inte. Kvinnor som gillar analsex är också rätt lätträknade.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-22 07:22:32 följande:

Finns det en perfekt liten kuk, nej det gör det inte. Kvinnor som gillar analsex är också rätt lätträknade.
    Nej, det är många! Det blir allt populärare. Tjejer gillar´t för det är lite snuskigt och förbjudet.
    Tjejer är ju snuskiga av sig som du vet.
    GRATTIS till till en vanlig...f´låt liten smidig kuk och mycket nöje din lyckans ost! Skål
  • shalse

Nej du är ute och cyklar, prata med någon om din fanatism kring manliga underliv. Låter som om du hängt för mycket på Flashback och sugit i dig alla bittra mäns sanningar där. Inte sunt..

Anonym skrev 2013-03-21 19:20:18 följande:
    Jag är i en del trådar. Finns minst en till anonym.

Dom som behöver psykolog är alla kvinnor som är fientligt inställda till män som inte har stor kuk och föraktar dem. 

• Anonym
    shalse skrev 2013-03-22 08:11:27 följande:
    Nej du är ute och cyklar, prata med någon om din fanatism kring manliga underliv. Låter som om du hängt för mycket på Flashback och sugit i dig alla bittra mäns sanningar där. Inte sunt..

Hänger inte där överhuvudtaget. Det räcker gott och väl med kvinor på FL för att se deras förakt till kukar som inte är stora. De ses som pesten.
  • Anders 386

En till som börjar bli VÄLDIGT trött på den eller ev. dom "bitterkukarna" som hela tiden halar fram sanningar att alla kvinnor vill ha jättekukar. Har träffat på nån på BC också. Det finns säkert kvinnor som vill ha stora kukar precis som det finns män som tänder på stora rumpor eller stora bröst. Och det finns män som bara ska ha trådsmala modeltjejer. Så funkar liksom livet. Men det är ganska oväsentligt eftersom man inta ska vara tillsammans med alla sveriges 4,5 miljoner kvinnor samtidigt. Det brukar ju liksom gå till så att man hittar en partner i taget som man attraheras av, och oddsen är ganska goda att hitta nån som tycker just DU är den stora kärleken och en bra sexpartner. Samtidigt finns ju aldrig den fulländade partnern - jag kan räkna upp massor med "fel" på den kvinna jag levt ihop med i över 30 år. Men jag älskar henne ändå. Och den perfekta partnern finns inte. (Om man inte är nykär = halvblind.)  Cool

• Digestive
    Anonym skrev 2013-03-22 07:03:48 följande:
    Du menar att en stor kuk kan väga upp dålig sex? Skrattande Wow..

Upplever man bra sex med en man så går det inte att tänka som så att sexet vore ännu bättre om mannen hade större kuk. En större kuk återfinns enbart hos en annan man och då talar vi inte längre om samma sex.

Bra sex utgör ett unikum då det utdelas av en unik man. Inte nog med det så handlar det även om personkemi och i högsta grad även hur kvinnan spelar ut sin sexuella roll.

Kukstorlekar kan enbart jämföras om vi pratar om opersonlig och mekanisk "in-ut-in-ut-in-ut-et cetera"-sex under samma tidsspann för samtliga. Vid sådan sex så förstår jag mycket väl att kvinnor hellre söker sig till större kukar än mindre och överlag så förstår jag även att kvinnor kan se en större kuk som en slags försäkring.

Det finns inga regler för bra sex.
  • Anonym
    Digestive skrev 2013-03-22 15:53:31 följande:
    Du menar att en stor kuk kan väga upp dålig sex? Skrattande Wow..

Upplever man bra sex med en man så går det inte att tänka som så att sexet vore ännu bättre om mannen hade större kuk. En större kuk återfinns enbart hos en annan man och då talar vi inte längre om samma sex.

Bra sex utgör ett unikum då det utdelas av en unik man. Inte nog med det så handlar det även om personkemi och i högsta grad även hur kvinnan spelar ut sin sexuella roll.

Kukstorlekar kan enbart jämföras om vi pratar om opersonlig och mekanisk "in-ut-in-ut-in-ut-et cetera"-sex under samma tidsspann för samtliga. Vid sådan sex så förstår jag mycket väl att kvinnor hellre söker sig till större kukar än mindre och överlag så förstår jag även att kvinnor kan se en större kuk som en slags försäkring.

Det finns inga regler för bra sex.

Många kvinnor väljer män efter kukstorlek. De verkar inte bry sig särskilt mycket i övriga egenskaper då, när dom sätter en gräns på kukstorlek och vägrar ge män ett försök bara på grund av det.
Svar på tråden penis förstoring?