• Anonym (undrar)

penis förstoring?

Hej. jag är en kille på 18 år och är lite smått missnöjd med min storlek. kan säga att den är 12cm vid erektion och tjockleken är ingen vidare heller..
    jag har länge funderat på om sådana här "piller" fungerar för att förstora penisen?. sådana piller som tydligen ska öka blodförseln så att blodkärlen vidgas.

jag undrar nu om någon har en aning om dessa piller fungerar eller om det är 100% skitsnack jag läser runt om på internet?.

Om dom nu fungerar, avråder ni mig ifrån att testa då jag lider av diabetes?. har även läst mycket på internet att diabetiker ska passa sig för piller som har med penis att göra i huvudtaget då våra blodkärl är känsliga?.

diabetes försämrar även min blodförsel, då jag haft värden helt åt helvete under hela min pubertet, kan det orsaka att penis växer mindre? eller är jag bara sent utvecklad? kan även tillägga att jag är rödhårig då jag hört mycket snack om dess hårväxt och mognad. jag HAR inte fått skäggväxt ännu, förutom lite småfjun. ( jag ser mycket yngre ut än vad jag är över huvudtaget). 
    .

allt som allt, jag skulle prova/göra allt för att försöka förstora min penis. men jag vågar inte ta några risker.
    om dessa expriment kan döda min potens helt, så får jag leva med min lilla kuk och försöka vara nöjd endå.
    men större skulle vara värt allt. 

• Svar på tråden penis förstoring?
  • Anonym (påverkad?)
    Johan75 skrev 2016-01-19 13:23:16 följande:
    Det finns även tusentals trådar om hur människor blivit bortrövade av aliens, människors personliga möten med gudar, människors personliga möten med spöken, människor som hävdar att de kan se din framtid, och så vidare. Vill man väldigt gärna att något ska vara sant så är det nog relativt vanligt att man faktiskt intalar sig att det är sant. 
    nä kanske det. Det finns i allafall sätt att tillfälligt göra den grövre. Håller i sig ett tag. Inget bestående såklart men en liten boost för egot iallafall.ha ha.
  • Johan75
    Anonym (påverkad?) skrev 2016-01-19 13:35:13 följande:
    nä kanske det. Det finns i allafall sätt att tillfälligt göra den grövre. Håller i sig ett tag. Inget bestående såklart men en liten boost för egot iallafall.ha ha.
    Vilka då?
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (påverkad?)

vadå vilka då?

• Johan75
    Anonym (påverkad?) skrev 2016-01-19 13:46:15 följande:
    vadå vilka då?
    Vilka sätt finns det att göra kuken tillfälligt grövre?
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (påverkad?)

bathmate till exempel! In med den i dushen och du har en grövre på en 15 - 20 minuter..
    Detta min vän är inget jag hittar på, jag har nämligen testat själv och den blir grov som bara den. Men det är ju som sagt övergående.

• Fromhell

Anabola steroider hjälpte mig av en slump med mitt pinsamma tillstånd ????

Jag hade ända till 25 årsåldern skämts för min penis storlek men lärt mig leva med det och mitt sexliv funkade trots mina 13 cm .

Jag har alltid gymmat mycket och ville testa att fuska lite så det blev en kort kur med några ganska milda preparat.

Jag la snabbt på mig muskler men upptäckte också att penis växte 6,5 cm anabola räddade mitt sexliv ????

• Anonym (jaja)

Har läst denna gamla tråden, vilka idioter det finns! Vi hade en diskution om detta på jobbet, där några tjejer/kvinnor uttalade sig om att stor var bättre, då sa jag att det är klart att om man försöker parkera sin Porsche i en hangar så blir det mycket plits över. Nä det som vill ha stor kuk är det som är slappa i fittan, träna upp den så blir det bättre. Allt beror inte på mannen. Jag hade inte nöjt mig med en fet kärring med slapp fitta, min 54 åriga fru som fött tre barn är vältränad med tajt fitta. Min kuk är 14 cm och helt lagom.

• Anonym (sven)

jag har nyss börjat använda tabletter drivelan ultra som ska förstora penisen, hoppas att det funkar, efter några dagar märker jag att jag är kåt hela tiden och kan få stånd direkt

• Anonym (Rafi)
    Anonym (Human) skrev 2014-09-24 15:01:52 följande:

Medel kuken är 18,5cm lång och 13cm i omkrets.. Men din kuk på 12 cm duger det lovar jag dig.

Enligt vilken källa?

mera 14x12
Svar på tråden penis förstoring?