Anonym (Fritz) skrev 2013-03-19 23:13:01 följande:
Hördu anonym, vad är det som blir bättre av att du sitter här och försöker upplysa alla män om att de ska hata tjejer? Är det för att du ska få hämnd på nån?
Det här storlekstjafset har kommit till för att folk sitter och ljuger på internet. De flesta av oss tjejer lever lyckligt och har underbart sex med våra män och deras typ sådär 12-centimenters snoppar. Jag vet inte vad det är för verklighetsfrånvänd och konstig värld ni som håller på och tjatar om det här kommer ifrån, själv har jag aldrig brytt mig om centimetrar, aldrig haft nån kille som alls har mätt, aldrig fattat vad det där "utfylld" skulle betyda. Känner inte en enda brud som snackar om storlekar, och jag känner många.
Dock känner jag rätt många som har blivit behandlade som skit av elaka pojkvänner, tjejer som blivit våldtagna, slagna eller förnedrade. INGET av det har jag låtit gå ut över killar i allmänhet. Jag fattar att det inte är alla, nämligen. Förväntar mig att andra har lika mycket hjärna.
Till TS: trist att anonyma bittra killar tar över din tråd. Lyssna iaf på råden du får, vänta och se istället för att mixtra med piller osv, du kan ha helt fantastiskt sex som det är nu, med alla tjejer du vill utom kanske de som är helt porrskadade då och har hängt för mycket i fel kretsar.
ja visst är det så. min nuvarande flickvän är min första "riktiga / seriösa" tjej jag haft. dock tog jag oskulden för ett par år sedan, efter det vart det ett uppeh¨åll på över 2år. jag vågade liksom inte för att jag tyckte min kuk var så liten. men iallafall så har jag ahft min nuvarande första tjej i hela 6 månader på onsdag, och tack vare henne så har mitt självförtroende ökat lite iallafall. hon njuter väldigt mycket under våra samlag, hon säger att min kuk är perfekt för henne... aja kanske är allt porrtittande som fått mig att tro att jag har världens minsta kuk.. och som du sa om porrskadade tjejer, så kan jag tillägga att alla i min krets knullar runt med alla, dumpar å byter "hora" hit och dit. men jag avvaktade i flera år och väntade tills jag hittade den rätta som inte har något med min krets att göra i huvudtaget, och hon var det bästa fynd jag gjort i mitt liv.
och bland alla dessa svar så ser jag hur vissa idioter vräker ur sig och försöker kränka mig som aldrig förr, men jag tar faktiskt inte illa upp. jag tar inte skit av folk som visar sig lida av allvarliga hjärnskador, sök hjälp för i helvete.
anyways, tack till alla seriösa svar. det stärker mitt självförtroende. tror jag skippar dedär pillren då dom verkar vara crappy. självförtroendet kommer väl antar jag... det tar väl bara sin lilla tid