• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos

..och kolla bytingen.. dumt av mig att gå in där. Mjuka jeans nyskick Lindex 35kr. Body ejsikkelej 50kr. newbie jeans som nya i strl 68 50kr matchade med esl body. Kommer få ett jobb att använda allt *s*

Köpte kängor till stora killen med! Och jeans oj vad han har växt. Strl 116 lilla gubben. Hur hände det?

Plopps80 skrev 2013-08-06 18:02:54 följande:
    Tack för tipset. Får väl bli en sväng till freeport det är alltid trevligt

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Enl min bm är det ändrat så man går lika ofta.

moto skrev 2013-08-07 13:10:13 följande:
    Ska till bm om 2v är i v 23 då, hur ofta går man sedan som omföderska? Det är väl mer sällan än vid första barnet? Av nån konstig anledning?? Skulle gå till labbet några dagar innan (de ligger inte på samma ställe) och ta nya blodprov, järndepåerna och ang rh-negativ.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • pyysen

Var på privat UL igår och den här gången fick vi svar på allt vi ville veta. Känns så skönt att allt var som det skulle och inte som Han som undersökte mig i fredags kom fram till.
    Vi fick även se att det är en liten Tös i min mage Hjärta Så nu skall vi bara komma fram till nått tjej namn då. Killnamn hade vi färdigt bestämt men inte nått tjejnamn. Kan ni ge några förslag åt mig?? Älskar gammaldags och korta namn som typ Maja, Iris, Siri, Ebba. Har nån nått ovanligare gammalt namn på lager??

Undrar också hur lång Lillen skall vara när jag är i v. 21+2? Hon var 15,5cm från huvudet till stjärt. Jag läser bara att de skall vara ca. 19cm i den veckan. stämmer det?

Kände också igår för första gången att Lillen hade hicka  Skrattande Kunde inte hålla mej från att små le även om jag satt ensam på en bänk mitt i staden. Skrattande Så mysigt att känna det Hjärta

Och idag köpte vi barnvagn. Köpte också lite mera kläder till Lillen. Jag kan inte hålla mig från att köpa kläder när dom är så små och söta. Hjärta Älskade Unge vad jag längtar till December  Hjärta

• MissKaos

Härligt Pyysen svårt stt låta bli en madda kläder ja!!

• moto

Pyysen - Alva hade vi som ett förslag om det skulle bli tjej, tycker det är gulligt!

• MissKaos

Elsa och Astrid hade vi.

• MissKaos

Plötsligt händer det. Nu förelog Mannen i huset Ullared imorgon. Ibland får han vara "mannen" och bestämma *lol* TROR ni har har  hört tjat från mig och sonen?

• pyysen

Tack så mycket! Glad

Alva och Elsa skrev jag faktiskt upp på min lista igår så dom är där. Men har Ännu inte hunnit visa listan för Sambon. Så får se vad han säger. Flört

• MariaOchNiklas

Pysen. Hilda och Freja är oxå fina namn som inte allt för många barn har än

BF 19 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden December bebis 2013