• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos

Repan -jättefint ju! Beg är kanonbra.

Nyttliv - du hittade fi a sakrr på ullared

Fått hem min beco idag! Åhhh vill testa!! Köpt två pyjsmaser på DUNS dom har lite kläder med småfel pä nu 60kr plagget. Dessa hade fått ngn pyttefläck som expediten fick visa mig. Så färgglada och fina

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Repan -jättefint ju! Beg är kanonbra.

Nyttliv - du hittade fi a sakrr på ullared

Fått hem min beco idag! Åhhh vill testa!! Köpt två pyjsmaser på DUNS dom har lite kläder med småfel pä nu 60kr plagget. Dessa hade fått ngn pyttefläck som expediten fick visa mig. Så färgglada och fina

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tuttiluttan
    nyttliv85 skrev 2013-08-12 20:48:21 följande:

Badcape 50 kr, speldosa elefant 80 kr, snuttefilt 60 kr, nagelkit 15 kr, dreglisar 17 kr/19 kr
    Sedär, då har vår bebisar nästan samma prylar förutom elefanten, där fick

Min en kossa
  • Parksandrec
    Tuttiluttan skrev 2013-08-12 20:20:29 följande:
    Va e detta för grupp? Har jag missat?!? Lägger vi december mammor upp saker där vi köpt?!? Eller.. Känner mig dum som eventuellt tagit massa plats här om de e annan tråd vi lägger upp sånt.. :-/
    ingen fara! inte lätt att hålla reda på allt, och i en öppen tråd tillkommer ju nya helatiden, och det är ju bara skoj. Längst upp i denna tråd finns ett par länkar. en går till en grupp med massor av undertrådar. I början skrevs det flitigt i flera, men samtalet har hamnat mest här nuförtiden :D

kolla här för mer info:

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458
    Här står det nåt jätteklokt folk kan inspireras av.
  • Parksandrec

Jeez vad jag känner mig efter med mitt svar om bildtråd. menmen.

• MissKaos

Jag orkar inte med tusen trådar. Skriver i denna.Endast!

• MissKaos

Min Beco med babyinsats! Alltså en sele ergonomisk för både barn och den som bär... Sen tycker jag denna vart snygg. Köpt beg.. Dax att blanda upp sjalarna med en sele

Duns pyjamasar/heldressar. Finns fel på dem, men fick be om hjälp för att hitta felen. 60 kr /st.  På ngt vis har ngn av tryckknapparna färgat av sig en ring/del av ring någonstanns på kläderna.. ord pris 245...
     Äpplena fanns även som bodys.
     stl 50 resp 62
  • Parksandrec

Misskaos, asså dunskläderna... oj oj. Så fina!  Är de köptai Linnéaffären? MVH väldigt sugen

• MissKaos
    Parksandrec skrev 2013-08-12 21:23:07 följande:
    Misskaos, asså dunskläderna... oj oj. Så fina!  Är de köptai Linnéaffären? MVH väldigt sugen

Japp!
    Skulle rekomendera VädligtSugen att skynda sig. Det som var 2:a sort hänger längst in i butiken... Billigt och bra! Fick skynda mig ut var där på lunchen. Måste nog kolla en gång till..
     Ok rea på en del annat med. Gäller att passa på. När det närmar sig dec reas ingenting....
Svar på tråden December bebis 2013