• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • linasägerhej

Hej Alla! Bf+ 6 idag, och nu närmar vi oss julafton på riktigt! Har en historia av att gått över två veckor med båda äldre barnen och hoppas klart att så blir fallet även denna gång :) Men, tänker inte ta några risker! Nu blir det soffan fram till annandan ;) är helt klar med julen och alla pake och djuren, dvs hästar och hundar åt sambon ta hand om! Vi kanske skulle fixa en liten tips-tråd på hur man gör för att INTE starta igång en förlossning?? ;))))

• MissKaos
    Elalela skrev 2013-12-22 08:36:51 följande:
    Värkarna avtog vid fyra tiden. Gick och la mig igen och har inte känt något sedan dess. Fan vad lurad jag blev!!
    min fl startade så. regelbuundna värkar som satt i sen försann kom igen.. det var latensfasen
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Elsa på fl ngra timmar gamml
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

vi åkte hem redan igår. marathonammar nu

• IdaJ

Testar att lägga ut en bild på min lille plutt via appen. Någon som kan se bilden? :)

• IdaJ
    MissKaos skrev 2013-12-22 12:43:47 följande:

Elsa på fl ngra timmar gamml

Söt liten tjej!! Härligt att ni redan är hemma :)
  • Elalela

Misskaos- så fin hon är!

Väntar på att mitt ska starta igen. Är öm i ryggen och det molar men inga direkta värkar. Dottern är hos mormor och morfar fram till jul så det vore bra om det startade nu!

Svar på tråden December bebis 2013