• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Plopps80

Så goa era bebisar är MK maratonamning har jag i färskt minne! Min lille Ludwig som blir 1 månad imorn har maratonammat mkt på mig. Nu börjar det lugna ner sig lite. Har mjölken runnit till ännu? Tycker det är en så jobbig period när mjölken rinner till och brösten är som döda stenar. Men det går fort över som väl är!

• IdaJ
    moruri skrev 2013-12-22 15:55:16 följande:

En vecka idag <3 ! Helt galet snabbt denna vecka gått. php8gl2TU59875.jpg

Åh så söt!!
  • Sunnza
    Lina1990 skrev 2013-12-22 17:08:50 följande:
    Sunnza: de går bra händer inte så mycket inställd på att gå över några dar
    hoppas att du får snart lilla barn i din famn :) 
  • MissKaos

Tror det är på g nu. Hon föddes ju igår så tar väl ngn dag innsn mjölken kommer. Ska tillmata lite innan läggdags ikväll tror jag så brösten o jag får vila lite. Hon har kissat tre ggr så ngt får hon väl i sig.

Mysigt med en varm mjuk bebis i famnen.. men man hinner inget. Precis som storebror vill hon vara nära. Inatt sov hon i sin säng ert par timmar och hos mig ett par.

Imorgon till bb för vägning pku och läkare bedömning

Plopps80 skrev 2013-12-22 16:46:47 följande:
    Så goa era bebisar är MK maratonamning har jag i färskt minne! Min lille Ludwig som blir 1 månad imorn har maratonammat mkt på mig. Nu börjar det lugna ner sig lite. Har mjölken runnit till ännu? Tycker det är en så jobbig period när mjölken rinner till och brösten är som döda stenar. Men det går fort över som väl är!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Momalicious

Åh vad det är mysigt att sitta och tjuvläsa lite här. För tre år sen föddes vår lilla decemberbebis. 26 december. Och man får såna galna flashbacks av att läsa här inne :) lycka till ni som inte fött än :)

Svar på tråden December bebis 2013