Inlägg från: Fru Mamma |Visa alla inlägg
  • Fru Mamma

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Lije: bra! :D

• Fru Mamma

Lije: förstår det, men det är bara att ta nya tag! :) vågen visar nog snart minus :(

• Fru Mamma

Jag har precis insett att jag kommer få hoppa över att väga mig denna veckan, eftersom jag väger mig under fredagsförmiddagen, och nyss påstod min våg att jag vägde 65, och visst, min viktminskning går bra, men INTE så bra att jag går ner typ 15-20 kilo (eller vad det nu blir) på en vecka... Vi ska storhandla imorgon eftermiddag, och då får vi se om den affären har batteri till min våg, jag har jagat batteri i varenda affär här i byn hela dagen, utan framgång..

• Fru Mamma

En himmelsk drog: men fy vad jobbigt! Har du alltid haft det så, eller är det något nytt? Men ja, du har rätt, pulver är helt klart bättre än inget...

• Fru Mamma

Min våg verkar ha ett mycket sällsynt batteri, och det lutar mer och mer åt att köpa en ny våg istället. Jag har vart inne i TIO affärer och letat efter detta förbannade batteri... Imorgon ger jag det en sista chans, eftersom vi ska åka en sväng till Stockholm då (stor stad-stort utbud?), annars får jag väl enbart gå på kläderna tills jag fått tag i en ny våg...

• Fru Mamma

Carmelina: nej, hittade inget batteri, så jag fick en ny våg i morsdagspresent av barnen. En som mäter fettprocenten också! ;) så jag vägde mig i söndags, efter frukosten, och hade då gått upp från 80,3 till 8,5 :P menmen!

• Fru Mamma

Carmelina: ja, precis, 80,5 ska det ju naturligtvis stå! Haha, men den är jättesnajsig, den mäter fettprocenten, vätskebalansen, benstommen, hur mycket muskler man har, vilket BMI man har och hur mycket man förbränner :P dessvärre är den inte riktigt kompis med mig, fyra av fem gånger står det "error" när jag ställer mig på den :P

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor