Inlägg från: Fru Mamma |Visa alla inlägg
  • Fru Mamma

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Carmelina: ingen aning om hur den mäter det, det är väl olika typer av microvågor skulle jag tro :S
    Haha, näe, kanske inte, men eftersom jag inte vet vad jag vägde innan frukosten så räknar jag det ändå som att jag gått upp dom hektona ;)

• Fru Mamma

Hjärtemamma: men fy vad tråkigt! Krya på dig, hjärnskakning är inte roligt!

• Fru Mamma

Ååååh, jag bara måste dela med mig av min LYCKA! Jag har hängbuk dels på grund av sista graviditeten, men också på grund av övervikten... 1/4 hade jag 4,5 cm mage som hängde ner över troskanten, jag stoppade liksom in måttbandet i vecket där och mätte ner tills hänget tog slut... Idag skulle jag kolla det igen, och måttbandet fastnade inte i vecket!!!!!!! :D :D :D :D jag har ju fortfarande hängbuk, men på sin höjd 1 cm, och då var jag tvungen att hålla fast måttbandet för att mäta det!!!!!! :D :D :D

• Fru Mamma

Spökplumpen: som FAN! Det förklarar varför trosorna inte rullar ihop sig fullt lika snabbt längre... Ååååh, vad glad jag ät! Jag hade ställt in mig på att hänget skulle bli värre av att jag gick ner i vikt, och så låg jag och tänkte på hur hemskt det skulle vara att få svamp i vecket och så tänkte jag att "jaja, får jag svamp och andra problem så kanske jag kan vara berättigad att operera bort det utan att det behöver kosta skjortan" och DÅ insåg jag att det inte kliat eller blivit svettigt i vecket på länge, så då var jag bara tvungen att mäta och jag blev såååååå glad!!! :D

• Fru Mamma

Spökplumpen: fick en våg av märket "Andersson" (har aldrig hört talas om det förut), och ja, det är ju som med BMI, man ska inte stirra sig blind på det, för sannolikheten att det stämmer är ganska minimal, men man ser iallafall om det går åt rätt håll eller inte :)

• Fru Mamma

Tjolanta: alla är välkomna! :) av erfarenhet kan jag säga att måndagar (precis som utekvällar, släktingar och vänner) är djävulens påfund, eftersom helgens eventuella synder syns såååååå tydligt på måndagar! ;)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor