• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • MissEofc

Förr eller senare låtar du upp fel kille som blir förbannad och följer efter dig efter krogen. Inte så nice då va?

• Anonym
    Anonym (Miss Tease) skrev 2013-04-20 00:34:42 följande:
    Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

Det låter som du har ett väldigt stort bekräftelsebehov. Och hade jag gjort på samma sätt hade jag ansett mej vara otrogen mot min pojkvän.
  • Anonym (Teasan)

Jag är likadan! Jag kan ibland dansa vilt framför honom, ta hans hand och lägga på min höft eller bak och så pressar jag underlivet mot honom och känner hur han blir kanonhård. Då kastar jag flirtande blickar på honom och drar vidare.  TEEAAAASSEEE!

• shalse

Problemet är att de flesta som dansar på det där sättet ser mer eller mindre retarderade ut. Men stå där ni och torrjucka som klappm***os.

• Elin 885
    Anonym (Miss Tease) skrev 2013-04-20 00:34:42 följande:
    oj jag hade blivit skitsur om min partner gjort så.
    dansa är ok, men dansa tätt med andra....nja.
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Anonym

Nej som man ser jag snarare detta beteende såsom högst naturligt hos er tjejer. Okey det behöver inte vara lika djärvt tilltaget som dina infall. Men som jag tror är ganska vanligt om man nu har ett sådant självförtroende som tjej och kvinna. För på något primitivt sätt så hör det liksom till att visa upp sig på så här sätt. Och det säger jag mot vad många anser då när det gäller det yttre. För det spelar visst en roll. Men om man å andra sidan är en lek som man ju måste betrakta som lite oschyst om man redan har en partner.

• YTSHC
    Anonym (Teasan) skrev 2013-04-20 13:13:31 följande:
    Jag är likadan! Jag kan ibland dansa vilt framför honom, ta hans hand och lägga på min höft eller bak och så pressar jag underlivet mot honom och känner hur han blir kanonhård. Då kastar jag flirtande blickar på honom och drar vidare.  TEEAAAASSEEE!
    Låter roligt!
  • Anonym (Miss Tease)
    Anonym (Teasan) skrev 2013-04-20 13:13:31 följande:
    Okej, då är jag inte helt ensam i alla fall Glad
    Hur brukar "dina pojkar" reagera när dom inte får komma till..?

Mina brukar antingen se förvirrade ut, "jaga" mig tills de förstår att det inte blir något, eller se sura ut.
    Dom måste lära sig att kontrollera sina snoppar, annars får jag lära dom Flört 
    Skulle vara roligt att fråga honom hur gärna han vill få komma till, få honom att be om det och sedan säga att han kan få komma i byxorna om han kan och hinner innan låten är slut {#emotions_dlg.djavulsk}
    Fast så långt vet jag inte om jag vågar gå, men det är en kittlande tanke. 

• Chester Copperpot

Cockteasers är det värsta som finns...

• Batte

Bortsett från att du förmodligen ser ut som en idiot och blir betraktad som en sådan av 95 % av folket därinne så är det väl trevligt för dig om du gillar uppmärksamheten.

Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..