• Anonym (Miss Tease)

Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..

Jag är en tjej på 21 som gillar att gå ut på nattklubb och dansa om helgerna Glad 
    Jag har pojkvän så jag går inte ut för att ragga, däremot gillar jag att klä upp mig riktigt sexigt och skaka loss på dansgolvet.
    Något jag gillar är att när jag entrar dansgolvet och skakar loss så flockas det ofta några killar runt mig, då brukar jag välja ut han som ser kåtast ut och börja gnida min rumpa mot hans skrev i takt med den pumpande musiken, allt som oftast känner jag snart hur han får stånd och vill ha mig, då fortsätter jag att retas med honom och det dröjer sällan länge innan han vill få mig åt sidan för att ragga upp mig, jag skäms nästan för att säga det Skäms men jag får en sån "kick" av att se hans sexuella frustration och hur han så gärna, så gärna vill få komma till. Det känns bara så skönt att ha den där sexuella makten över kåta killar på nåt sätt. 
    Är jag ensam om detta eller gillar ni också att utöva denna "hobby" på dansgolvet..? Tungan ute     

• Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..
  • YTSHC
    Batte skrev 2013-04-26 17:17:29 följande:
    Bortsett från att du förmodligen ser ut som en idiot och blir betraktad som en sådan av 95 % av folket därinne så är det väl trevligt för dig om du gillar uppmärksamheten.
    Visste att den här typen av avundsjuka svar skulle dyka upp förr eller senare!
  • Skogsstjärna

Alltså, om du inte hade haft någon pojkvän så tycker jag att ditt beteende hade varit helt okej, inga konstigheter. Självklart kan man dansa och retas och vara närgången om man vill. Men nu har du ju faktiskt pojkvän och det där ser jag som otrohet. Okej att "visa upp sig", le lite flirtigt och även dansa med killar. Men att gnida sig emot och bete sig som att man vill ha sex, det är inte okej om man är i ett förhållande. Om nu inte din pojkvän tycker det förstås, alla är vi olika. 

• Batte
    YTSHC skrev 2013-04-26 20:51:34 följande:
    Visste att den här typen av avundsjuka svar skulle dyka upp förr eller senare!
    Visste att det svaret skulle komma:). Nej, inte det minsta avundsjuk. Däremot ser det oftast patetiskt ut när människor försöker dansa som om dom är med i en musikvideo (musikvideo...hur daterat lät inte det:().
  • YTSHC
    Batte skrev 2013-04-27 05:11:53 följande:
    Visste att det svaret skulle komma:). Nej, inte det minsta avundsjuk. Däremot ser det oftast patetiskt ut när människor försöker dansa som om dom är med i en musikvideo (musikvideo...hur daterat lät inte det:().
    Inte om de ser bra ut.
  • Häggen

Det är väl såna som Du som riskerar bli våldtagna -eller som triggar killar
    att våldta nån..... 
    För allt blod åker ner från hjärnan ner i 'apparaten' och de kan inte tänka logiskt längre.

• puss

Vilken fin bekräftelse. Främmande karlar vill köra kuken i dig, alltså finns du.
    *hjärta*

• Anonym (Less)
    Häggen skrev 2013-04-27 09:11:54 följande:
    Det är väl såna som Du som riskerar bli våldtagna -eller som triggar killar att våldta nån.....  För allt blod åker ner från hjärnan ner i 'apparaten' och de kan inte tänka logiskt längre.

Så män är djur? Helt utan självbehärskning, styrs bara av instinkter när ni blir kåta? Nät kuken blir blodfylld kan ni inte låt bli att våldta om ingen villig kvinna ställer upp? Skön manssyn du har.
  • InTheShadow
    shalse skrev 2013-04-20 13:19:47 följande:
    Problemet är att de flesta som dansar på det där sättet ser mer eller mindre retarderade ut. Men stå där ni och torrjucka som klappm***os.
    Så målande beskrivningSkrattande
  • Batte

Som man bäddar för man ligga...

• InTheShadow
    Batte skrev 2013-04-27 10:30:53 följande:
    Som man bäddar för man ligga...

Nä, OM man bäddar får man ligga {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Jag gillar att kåta upp män på dansgolvet..